2011-02-11, 19:28
Medlem
huggkubbens avatar
Skönt att bli avsugen av en kvinna som kan...
...och samtidigt SÅ gott att slicka en fitta till orgasm..
Försatsen håller man på...
Citera
2011-02-11, 19:30
Medlem
Sprängmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naw
Det här vänder sig till alla er som suger kuk, killar som tjejer.

Tycker ni det är nice när en kille får mycket försats under tiden ni suger eller föredrar ni att den inte läcker alls?

Ni får gärna motivera och glöm inte skriva om ni är en tjej eller kille.

Jag själv suger inte så jag svarar inte på frågan, jag är mest nyfiken på vad andra tycker.

Tjej! Men det är sååå jävla olika från kille till kille Allt handlar om vad du käkar ju. Vissa kan ja knappt röra vid och känner ja lukten av deras jävlas säd kan ja spy, andra äter man det som godis
Citera
2011-02-12, 18:01
Medlem
bluedreams avatar
Försats smakar något sjukt vidrigt.
Citera
2011-02-14, 14:37
Medlem
luftburens avatar
Försatsen smakar olika beroende på person men är i allmänhet inte supersmaskig. Däremot är det inget som gör att jag låter bli att suga kuk, för smaken försvinner ju efter typ 10 sekunder. Stora satsen smakar inte lika illa tycker jag.

Jag är tjej.
Citera
2011-02-14, 21:28
Medlem
dekanmis avatar
Tjej.

Jag tycker inte att försatsen smakar speciellt mycket. Dessutom försvinner ju smaken efter ett par sekunder, så det är inte direkt någonting jag stör mig på. Så... ja, det spelar väl ingen roll.
Citera
2011-02-14, 22:17
Medlem
Lady Bugs avatar
Försatsen är bara trevlig, i alla fall den jag har haft förmånen att smaka på. Den har varit salt och kommit i ganska liten mängd, glidig och slemmig
Citera
2011-02-14, 23:15
Medlem
Smakar inte alls gott..
Citera
2011-02-15, 11:13
Medlem
Misterfrosts avatar
Lite OT. Sorry.

Men jag trodde faktiskt inte att det var sååå jävla vanligt med försats?!?
Jag har ofta tyckt det varit pinsamt att jag redan är blöt i boxershortsen om vi haft ett långt förspel innan dom åker av, ser ju nästan ut som man kommit i brallan innan.

Så jag kan tycka det är jobbit att en tjej ska börja suga på min redan rinnande snorre, har dock aldrig träffat någon som tvekat, men det är klart, det kanske man inte gör när man kommit så långt, men jag känner mig dum om dom tycker att det är motbjudande...(det vet jag ju inte, för man säger ju inte det)
Ibland är det nästan som att det rinner ur en så kåt man är.....

Enda pluspoängen med detta är att om man går direkt på instick, så är jag ju redan fuktig, och friktionen blir mycket bättre mellan oss.
Citera
2011-02-15, 12:55
Medlem
Nice, gillar smaken o känslan av sperma i munnen.
Citera
2011-02-15, 12:58
Medlem
Wargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misterfrost
Lite OT. Sorry.

Men jag trodde faktiskt inte att det var sååå jävla vanligt med försats?!?
Jag har ofta tyckt det varit pinsamt att jag redan är blöt i boxershortsen om vi haft ett långt förspel innan dom åker av, ser ju nästan ut som man kommit i brallan innan.

Så jag kan tycka det är jobbit att en tjej ska börja suga på min redan rinnande snorre, har dock aldrig träffat någon som tvekat, men det är klart, det kanske man inte gör när man kommit så långt, men jag känner mig dum om dom tycker att det är motbjudande...(det vet jag ju inte, för man säger ju inte det)
Ibland är det nästan som att det rinner ur en så kåt man är.....

Enda pluspoängen med detta är att om man går direkt på instick, så är jag ju redan fuktig, och friktionen blir mycket bättre mellan oss.
Hm, hur kan man ha en torr kuk efter förspel? Tanken är att du ska utsöndra försats och kvinnan slidsekret för att möjliggöra eller åtminstone underlätta penetration, allt genom smek över erogena zoner. Tänk om bruden du pillade på var snustorr efter förspel, då hade jag tagit spänt upp ögonen och tagit fram min ljusa negerröst för att säga "DAAAAAAMN".
Citera
2011-02-21, 07:21
Medlem
SaraOlivias avatar
Jag tykcer det är upphetsande Smaken har jag nog aldrig tänkt på så det är inget som stör mig..
Citera
2011-02-21, 08:01
Medlem
u-chans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naw
Det här vänder sig till alla er som suger kuk, killar som tjejer.

Tycker ni det är nice när en kille får mycket försats under tiden ni suger eller föredrar ni att den inte läcker alls?

Är tjej , och försats.. är inte det mysigaste men jag bryr mig inte jättemkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in