Jag Har Försökt Det Med, Inte Ringt Honom På 45 Minuter Nu.
Hahahahaha! Fan det borde stå skyltat i pannan på tjejer som dig! Klarar inte av att vara helt själv i en hel timme! Inte för att han gjort helt rätt men för helvete! Du kan inte bestämma åt honom hur länge han är upprörd
jag får fan ont ikroppen av att läsa ts skitinlägg. lär dig skriva och bete dig som en normal person så kanske din pojkvän börjar fundera på att respektera din åsikt. innan dess gör han den korrekta bedömningen att din åsikt inte är värd att lyssna på hoppas för din pojkväns skull att du är ett troll
Gör Slut: Ni Har Alldeles För Olika Värderingar För Att Förhållandet Ska Kunna Hålla: Han är En Svart Och Vit Man Och Du är En Beige Och Brunt Fitta: Det Förstår Till Och Med En Utvecklingsstörd Indisk Latrintömmare Att Det är Ohållbart: Ni Kommer Aldrig Kunna Leva Tillsammans Och Dessutom Hur Ska Ni Uppfostra Era Barn: Ska De Lära Sig Att Det är Svart Och Vitt Eller Beige Och Brunt Som Gäller: Detta Kommer Förmodligen Sluta Med Blod Tårar Och Våld Om Ni Inte Bryter Upp Så Fort Som Möjligt.
Jag tror att du är 14 år och att dina föräldrar inte vill måla om ditt rum, och det är du som fick "rage" o slet sönder dina barbies och "rymde" sedan till lekstugan där du nu sitter och skriver från din iphone dina föräldrar köpte till dig...
Sitter och fnittrar som en galning för mig själv, trådar som denna är anledningen till varför man fortsätter att komma tillbaka till Flashback. Humor på hög nivå!
OnT: Verkar inte som att er lilla inrednings fight är ert största problem. Får man fråga om din pojkvän är lika pantad som du? Att han flydde talar väl lite emot det men hade varit kul att veta.
Men Han Har Aldrig Blivit Såhär Arg Tidigare, Han Brukar Vara Jättesnäll & Lugn, För Det Mesta.
Men kan du sluta vara ett jävla CP och börja varje ord med en jävla versal eller är du helt facking efterbliven?! LÄGG NER!!! Jag får ju för helvete fel i huvudet av att läsa skiten.
Edit:
HORAA!!!!! DÖ!
Senast redigerad av Nido6 2011-03-13 kl. 22:46.
Om Du Pratar Som Du Skriver Så Är Det Inte Konstigt Att Han Flyr.
För det första: Gå en skrivarkurs. Kolla runt på olika folkhögskolor, det kan du behöva då man inte skriver med stor bokstav i böran av VARJE ord.
För det andra: Vill du ha brunt, bo i en grotta.
För det tredje: Svart och vit är tidlöst och funkar till allt. Därimot kan ni ju ha bruna dekorationskuddar i den svarta soffan, en brun duk på det vita bordet etc. Med svart och vit som bas och andra färger i textilerna kan ni lätt byta ut sekundärfärgen när ni känner för det, alltså byta ut bruna kuddar/dukar/gardiner mot gröna och vips så har ni en helt ny känsla hemma. (aka, planering för förändringar i livet)
För det fjärde: Skärp Dig Snälla!