2011-02-11, 07:00
Medlem
Boglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
har du inte fattat det än?
Kvinnor är OSÄKRA!!
Hela skönhetsindustrin, modeindustrin, porrindustrin........... bygger och frodas på kvinnors osäkerhet.
Jaha, kvinnan är offret helt plötsligt? Hade jag ingen aning om. Nej, skönhets-, mode- och porrindustrin är människoförtryckande, och de frodas inte på kvinnors osäkerhet alls. Hur tänkte du här?
Citera
2011-02-11, 07:38
Medlem
carrooouws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfons Hottler
Hallå!

Varje tjej jag har varit med har vänt sig om, om man duschat. Ska de upp och gå vänder de sig alltid bort. Vad är det för konstigt med er? Varför vill ni inte visa er fitta? Det är ju trots allt det som gör er till tjejer och får oss killar att attraheras av ER!

Skärpning förfan!

Har du sett alla jävla trådar om hur en fitta ska se ut på detta forumet till exempel? Man får komplex man aldrig någonsin haft en tanke på tidigare...
Citera
2011-02-11, 07:54
Medlem
blindguards avatar
Jag håller fullständigt med, sen dessa jävla tjejer som har byxor, t.o.m trosor på sig, varför vill de inte visa fittan?! OMG
Citera
2011-02-11, 07:55
Medlem
baxodrylens avatar
gud vad brudar är konstiga typer, dölja fittan?

jag har inga som helst fittkomplex. däremot har jag har hatat allt annat på min kropp. så det kan tänkas att jag kanske vände mig om i duschen när jag började träffa min kille. men det tror jag inte. ofta man visar att man är osäker?
Citera
2011-02-11, 08:57
Medlem
pro93s avatar
Håller helt med dig !

Jag blir kåt oavsett hur fittan ser ut Om den inte är riktigt hairy förstås
Citera
2011-02-11, 09:16
Medlem
CuliusJeasars avatar
Känner inte riktigt igen mig i det här. Har inte varit med om överdriven skygghet, som att tex vända sig bort hela tiden, eller något sånt.

Har dock varit med om omvänt scenario, att hon inte är blyg alls och gärna visar upp sig och flashar fittan hela tiden, i dom mest "olämpliga" situationer.

Citera
2011-02-11, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogla
Jaha, kvinnan är offret helt plötsligt? Hade jag ingen aning om. Nej, skönhets-, mode- och porrindustrin är människoförtryckande, och de frodas inte på kvinnors osäkerhet alls. Hur tänkte du här?

Vad frodas den annars av? Varför alla dessa krämer som skall ta bort än det ena än det andra, fantastiska hårmedel, kläder med bodyshape inbyggt, frodas inte detta på kvinnors osäkerhet? Tror det är du som inte riktigt förstår.

Citat:
Ursprungligen postat av pro93
Håller helt med dig !

Jag blir kåt oavsett hur fittan ser ut Om den inte är riktigt hairy förstås

Precis, bara den uppfyller dina villkor så är den ok, så inte kan du göra någon kvinna osäker heller....
Citera
2011-02-11, 09:57
Medlem
fulasteBarnets avatar
fittor är väldigt fula och äckliga, och de vet om det. därför.
Citera
2011-02-11, 10:14
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debussy
Precis på samma sätt som män ältar och oroar sig och kanske skäms över kuken (och framför allt storleken på denna).

Jag personligen har absolut inget problem att visa kuken, inget att skämmas för precis

Men skämms du för din kuk och likställer dig med en kvinna, ja då är det upp till dig.

onT: vissa kvinnor har en tendens att leta fel på sig själva och därför inte vill visa sig om de inte känner sig helt säkra med personen de är, och även då klaga lite till på sig själva, och möjligtvis på den andra personen också.

Citat:
Ursprungligen postat av carrooouw
Har du sett alla jävla trådar om hur en fitta ska se ut på detta forumet till exempel? Man får komplex man aldrig någonsin haft en tanke på tidigare...

Komplex är inte nödvändigtvis en dålig sak
Citera
2011-02-11, 10:22
Medlem
pinochios avatar
Tjejer är tyvärr mer otrygga i sig själva tror jag. Synd men dom har nog ett jävla tryck på sig att vara så fina och smala som möjligt. Även om man tycker dom är vackrast i världen.

Kvinnan jag älskar har världens finaste! Bara så ni vet!!!
Citera
2011-02-11, 10:39
Medlem
nepenthes avatar
När jag va yngre nojjade jag endel över hur den ser ut, nu orkar jag inte bry mig. Den funkar och den är min och jag tänker inte lägga ett öre på någon operation så jag kan gå runt naken, japp!
Citera
2011-02-11, 11:43
Medlem
Amsterdaims avatar
Jag skulle inte vilja säga att jag "skäms", men jag är iaf inte så van vid den situationen att vara helt blottad för någon annan. Jag blir så paranoid och tror att killen tänker massa dåligt om mig.

Har man eller har man haft massa andra komplex så är det inte heller så lätt att släppa loss och bara; "tja, vill du se min fitta?", det är ju det *sista* man gör med en person, att vara naken.

Min kille har bara fått ta på den, och det är stort för mig för jag har sällan låtit andra göra det på samma sätt som han gör. Men jag har fortfarande komplex över den och tycker den ser skum ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in