2023-12-07, 21:38
Medlem
Eldamyckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Yeah yeah okej okej.

Blev ett triceps och bröstpass.

Så synd bara att allt fett sabbar min självbild, saknar att kunna se hela kuken.

Men nu inför jul vetifan om jag tänker dieta något, det är inte värt det.

Bra gjort ändå!

Vill du verkligen bli av med cravings finns det massa bra grejer att köpa från diverse shoppar med annat innehåll som kanske bryter mot lagen. Dock är just dessa grejer lagliga.
Citera
2023-12-08, 00:40
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldamycke
Bra gjort ändå!

Vill du verkligen bli av med cravings finns det massa bra grejer att köpa från diverse shoppar med annat innehåll som kanske bryter mot lagen. Dock är just dessa grejer lagliga.
Very interesting! Jag är känd för att ta genvägar
Citera
2023-12-09, 04:35
Medlem
Vilodag.

Varit å handlat på systemet och mat varu butiken.

Imorgon är det en annan dag.
Citera
2023-12-09, 10:53
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Citat:
Bra gjort ändå!

Vad är det för kosttillskott som har den typen av effekt? Jag tycker det är väl kämpigt att leva fitness just nu och det skulle underlätta att ge pannbenet lite extra stöd.
Citera
2023-12-09, 11:09
Medlem
Eldamyckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldButBaldGuy
Vad är det för kosttillskott som har den typen av effekt? Jag tycker det är väl kämpigt att leva fitness just nu och det skulle underlätta att ge pannbenet lite extra stöd.

Försökte PM:a
Citera
2023-12-09, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldButBaldGuy
Hähä det där är nog ingenting för farbror.
Citat:
Försökte PM:a
Asch snubben kan ju inte ta emot pm, lull.
Citera
2023-12-10, 21:39
Medlem
Var på gymmet och körde biceps, massa biceps.

Sen spelade jag lite innebandy, men fyfan va ont jag får i ländryggen. Kan knappt gå efteråt, tror det är in övervikt som fuckar mig. Konditionen är med helt hemsk, kan inte springa för fem öre, pinsamt.
Citera
2023-12-11, 14:11
Medlem
Satan va ont i länden jag har, gaaaah shit. Börjar bli sjuk med ont i halsen och snuvig. Men ländryggen alltså, fattar inte vad som är problemet. Sover jag för mycket och därmed blir den känslig eller är det min övervikt som gör att jag har dålig hållning kanske.

Och självklart var pepsi max slut i lokala affären så fick köpa cola zero. Fan den smakar skit, urk.

vikt: 120,4 kg så nu skippar vi mer diet i december, fuck it. Får ta tag i det under det nya året istället.

Over n out
Citera
2023-12-12, 23:00
Medlem
Inte mycket att rapportera. Ingen träning idag. Inget skytte. Ätit dåligt. En helt vanlig dag helt enkelt!
Citera
2023-12-13, 22:31
Medlem
Första gången sen jag började träna som jag kände mig riktigt stark och kunde ta i rejält.

Märkligt med triceps i cc, att stång så klarar jag hela magget men med rep så kanske hälften. Vet inte vad det beror på riktigt. Försökte mig på dips... host det blev en halv, 120 kg är helt enkelt för mycket att klara att dipsa med.

Triceps cc stång: 4*8*magg
dips: ½
sittande bröstpress: reps ner till 70 kg, kändes bra, kunde tagit mer.
bröst i cc handtag nerifrån: 4 plattor, såg bra ut, bra kontroll.
bicepscurl i cc handtag båda sidor: 4 plattor, tog ut mig rätt bra här.

Brorsan kom förbi och tränade lite, anmärkte på att armarna börjat bli större. hoppas behålla det mesta när jag går ner i vikt sen. Hade velat mäta och se storleken, kanske når 40 cm snart, har för mig att 37 cm var det jag har legat på tidigare.

vikt: 121 kg
Citera
2023-12-14, 18:34
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Första gången sen jag började träna som jag kände mig riktigt stark och kunde ta i rejält.

Märkligt med triceps i cc, att stång så klarar jag hela magget men med rep så kanske hälften. Vet inte vad det beror på riktigt. Försökte mig på dips... host det blev en halv, 120 kg är helt enkelt för mycket att klara att dipsa med.

Triceps cc stång: 4*8*magg
dips: ½
sittande bröstpress: reps ner till 70 kg, kändes bra, kunde tagit mer.
bröst i cc handtag nerifrån: 4 plattor, såg bra ut, bra kontroll.
bicepscurl i cc handtag båda sidor: 4 plattor, tog ut mig rätt bra här.

Brorsan kom förbi och tränade lite, anmärkte på att armarna börjat bli större. hoppas behålla det mesta när jag går ner i vikt sen. Hade velat mäta och se storleken, kanske når 40 cm snart, har för mig att 37 cm var det jag har legat på tidigare.

vikt: 121 kg

En halv dip är inget man skämtar bort! Eller jo, alla kommer ju ner liksom...

Skämt åsido. Gott att du har avverkat ett riktigt hyfsat gympass.
Citera
2023-12-15, 16:26
Medlem
Eldamyckes avatar
Bra bra men NU TAR VI HELG!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in