Citat:
Ursprungligen postat av Alexz86
Vad fan är MÖ för skit?.Ja klart att det finns galna jävla folk i göteborg. Jag vet för jag känner rätt många albaner där nere som är fett störda. Men dom är ändå inte så pass bra organiserade som HA ,BMC osv är och det är just det hela kategorin Organiserad brottslighet handlar om. Inte Ali och muhammed som bor i gårdsten som skjuter nån kille i benet med en ak47 och som anses vara fett störda. Pundar lasse från tumba kan också vara fett störd. Men han håller inte på med organiserad brottslighet. Spelar ingen roll om en familj i gbg har lite kontakter inom sina turkgäng dom kommer aldrig någonsin vara lika organiserade som dom större MC gängen som finns i Sverige oavsett hur många kärringar HA har spöat på. Finns gamla kärringar som hänger med ryska maffian. Kärringen är inte tung men hon känner folk i en fett stor och farlig organisation. Även om kärringen väger 30 kg och är 80 bast så är hon fett farlig för det. Allt handlar om hur bra allting är organiserat.
Tyck som du vill, vet iaf att det finns kriminellt organiserade invandrare. Tex BMCs president (kanske inte längre) är iranier. Sen kanske OG också var organiserade en gång i tiden. WL från röda linjen är också enligt mig organiserade.