2006-07-21, 08:50
Medlem
Flärps avatar
Mest kul är ju att negressen och aftonhoran pekar ut honom som en "pop-stjärna". Vilket han knappast vill bli förknippad med antar jag.
Citera
2006-07-21, 08:55
Medlem
Ron Burgundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milyn
klantigt av aftonbladet att ta en bild de publicerat förrut.
Är det inte fullständigt medvetet? Om de kunde skulle de säkert gärna publicera bild, skonummer och sexuell läggning för varje person de skriver om.
Citera
2006-07-21, 08:55
Medlem
Timbuk rockar ju hur som helst, colan är ju en kul grej på fritiden..vem fan vill inte ha kul ibland?

Må bäst...
Citera
2006-07-21, 09:05
Medlem
hanumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGroove
Dessa bilder är väl ganska lika??

Aftonbladet 1

Aftonbladet 2
Respekt! Ruggigt snabbt!
Citat:
Ursprungligen postat av Milyn
klantigt av aftonbladet att ta en bild de publicerat förrut.
Dom har ju inget intresse i att göra så stor grej av att dölja vem det är. Bilden finns ju med i artikeln som en teaser för att man ska bli nyfiken och få en känsla av sensation.
Jag antar att dom tror sig vara friade från ev. stämningar i och med att dom har maskerat honom och det är nog deras enda önskan. Huruvida nån räknar ut vem det är eller inte det skiter dom i.

Citat:
Ursprungligen postat av Hallaballooba
Håller med om att det var jävligt trist...
Wörd

Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
Timbuk blir väl varken sämre som artist eller människa bara för att detta hänt?
Nej, såväl hans människovärde som hans rent musikaliska gärning ligger i orubbat bo. Trots detta - jag och många andra hade nog föredragit att inbilla oss att han inte tar kola. Att han drar en holk då och då det har nog ingen tvekat på, men kola är en annan bag, helt enkelt. Jag kanske är naiv och jadajada men jag hoppades att han inte skulle hålla på med sånt. Det knullar till hjärnan på dig.
Citera
2006-07-21, 09:10
Medlem
Välkommen till Sverige - det förlovade landet där ett litet intag av kokain i samband med fest gör dig till en brottsling. Visst är det härligt

Vem fan bryr sig om Timbuktu väljer att festa på statens drug of choice - alkohol - eller väljer att krydda med något lite roligare. Kom in i matchen för fan.
Citera
2006-07-21, 09:14
Medlem
Kom förresten på ett ganska passande citat från en Timbuktulåt

Citat:
Ännu en popstjärna fast för knark på krogen - en sån rubrik är ju stark och mogen
Citera
2006-07-21, 09:31
Medlem
Nu förstår jag varför Timbuktus politiska analyser ligger strax under dagisnivå.

"Herr statsminister, Ni måste ju vara medveten att:
den ondskefulle presidenten av USA
skiter i du och jag, han är Ku Klux Klans
barnbarnsbarn, han är en giriggam,
berövar alla från New York till Tadjikistan.
Den fascistverksamheten som han representerar osv osv osv"

Nästa steg för Jason Michael Robinson Diaktié är väl att använda foliehatten för frebasing.
Citera
2006-07-21, 09:36
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xop
Nu förstår jag varför Timbuktus politiska analyser ligger strax under dagisnivå.

"Herr statsminister, Ni måste ju vara medveten att:
den ondskefulle presidenten av USA
skiter i du och jag, han är Ku Klux Klans
barnbarnsbarn, han är en giriggam,
berövar alla från New York till Tadjikistan.
Den fascistverksamheten som han representerar osv osv osv"

Nästa steg för Jason Michael Robinson Diaktié är väl att använda foliehatten för frebasing.

Japp och det är för att han nyttjat Kokain ibland...hahahahahahaha
Citera
2006-07-21, 09:47
Medlem
leonsedovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Japp och det är för att han nyttjat Kokain ibland...hahahahahahaha

Eh, jo, jag tror att det var det som var xop:s poäng.

Men hursomhelst, eftersom "popstjärnans" identitet knäcktes så snabbt måste vi up the ante, och det snabbt. Om man ger Flashbacks skvallerjunkies ett finger vill de ha hela handen! Således: Är det korrekt att anta att personen som tog mobilvideofilmen av artisten sedan gav denna till polisen? Och - när kommer filmen upp på Youtube?
Citera
2006-07-21, 10:13
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leonsedov
Eh, jo, jag tror att det var det som var xop:s poäng.

Men hursomhelst, eftersom "popstjärnans" identitet knäcktes så snabbt måste vi up the ante, och det snabbt. Om man ger Flashbacks skvallerjunkies ett finger vill de ha hela handen! Således: Är det korrekt att anta att personen som tog mobilvideofilmen av artisten sedan gav denna till polisen? Och - när kommer filmen upp på Youtube?

ja o mitt inläggs poäng är att det var ett pinsamt inlägg..Skriver man dumma texter bara för att man testat kokain ngn gång? Oerhört dumt att säga det....Jag tror inte Timbuktu går på Kokain utan han har testat det som många andra här i samhället.Va fan man har ju själv tagit kokain för ngt år sedan.Precis som Timbuktu var det bara testa ngn gång när man gick ut.Inget mer....
Citera
2006-07-21, 10:29
Medlem
Choosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trygge
Vad snabbt det gick
Good work Sherlock
Ja, eller så är det Aftonbladets egna som går in på Flashback och avslöjar... Men det gör väl detsamma, så länge vi får reda på vem det är.
Citera
2006-07-21, 10:31
Medlem
iommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xarsonx
Bra jobbat, men tråkigt tråkigt. Mycket av respekten försvinner när man håller på med såna grejjer...

varför? what´s the big deal? han är ju fortfarande en grym artist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in