2011-03-06, 23:06
Medlem
Kristofferssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabia
är inte någon rektryterare men det är svårt att säga om det är bra. antingen tänker dom ju "Fan, den killen vill verkligen jobba här" eller så tänker dom "Fan, den killen är förfan sjuk i huvudet"

Men tjena Tackmejl är typ standard.
Citera
2011-03-06, 23:53
Medlem
Whiteliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeRogaine
Hur gick det för dig? Fick du jobbet?

Jag fick det faktiskt inte. Men intervjun gick inte så bra... riktigt ringrostig. Var inte mig själv överhuvudtaget. Trist nog.

Gick dock bättre på en annan intervju så jag har lyckats knipa ett annat sjyst jobb, så jag har kommit ifrån jobbet jag är på nu hursomhelst, det var det viktigaste. Tackar som frågar.
Citera
2011-03-07, 00:15
Medlem
Caparzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelies
...tyckte intervjun och testerna jag fick göra gick väl, fick även respons att det gick bra. Skulle få svar inom en vecka.

Citat:
Ursprungligen postat av Whitelies
Men intervjun gick inte så bra... riktigt ringrostig. Var inte mig själv överhuvudtaget. Trist nog.

Den uppenbara motsägelsen mellan förväntan och utfall kan bara förklaras av en sak och jag ställer frågan som alla tänker: Är du en neger som gillar gräs?
Citera
2011-03-07, 00:21
Medlem
dotboys avatar
Jobbet du fick, skickade du "tack för intervju mail" dit ?
Citera
2011-03-07, 00:28
Medlem
Whiteliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caparzo
Den uppenbara motsägelsen mellan förväntan och utfall kan bara förklaras av en sak och jag ställer frågan som alla tänker: Är du en neger som gillar gräs?

Haha!

Snacka om att bli knäppt på fingrarna, caught me good there. Jag är varken neger och gillar inte att röka gräs, men i ett lite längre utfall där jag måste bedöma hur det gick för dig; skulle jag nog beskriva det som att det gick bra, men jag var inte mig själv pga ringrostighet och nervositet och det syntes nog igenom. Deras respons där de sa att det gick bra tog ett tag att inse att de förmodligen bara sa så. Det smälte in ett par veckor efteråt.

Citat:
Ursprungligen postat av dotboy
Jobbet du fick, skickade du "tack för intervju mail" dit ?

Nej, jobbet jag börjar på nästa månad sökte jag hos en rekryteringsfirma. Efter den intervjun fick jag intervju hos kundföretaget (som jag sökte jobb på), så jag hade ingen möjlighet att tacka för intervjun då jag inte hade deras mail eller telefon. Fick dock svaret redan morgonen efter, tänk om fler arbetsgivare kunde jobba så fort.
Senast redigerad av Whitelies 2011-03-07 kl. 00:30.
Citera
2011-03-07, 07:13
Medlem
nu när du inte fick det första jobbet vore det intressant att veta vad det var för jobb.
Citera
2011-03-07, 15:20
Medlem
sincerely-yourss avatar
Fick Du Jobbet Eller?! Haha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto