2011-01-29, 23:47
Medlem
Har sökt runt lite på FB men inte hitta någon liknande tråd så jag startar en. Det är nämligen så att jag har två katter, ena runt 2 år och andra tio månader. Ena är id märkt men inte den andra. Jag har planer på att försäkra dem nu. Och har lite frågor. Vilket förskäringsbolat tycker ni är bäst? Har kolla runt på lite olika men, men vet inte riktigt vilken jag ska välja. Och vad ingår isf i försäkringsbolaget, för har märkt att det är lika olika från bolag till bolag. Någon som kan komma med tips?
Citera
2011-01-30, 09:35
Medlem
Agria eller If
Haft båda och är nöjd, ring dit jämför de båda?

Försäkring är ett måste tycker jag och värt varje öre.
Det är otroligt svårt förstå vad som ingår och inte och vilket som eg är bäst jag orkar inte forska i sånt och har både Agria och IF i dagsläget kommer dock gå över helt till IF för få alla mina förs. samlade.
Citera
2011-01-30, 12:21
Medlem
Trumpeters avatar
Finns en del info om kattförsäkringar här
http://www.kattstatus.se/forsakring.html

Själv har vi Agria och de är bra.
Citera
2011-01-31, 20:56
Medlem
Dr.Seusss avatar
Har själv Agria för både mina katter och mina hästar.... Mycket bra, aldrig haft problem.
Citera
2011-01-31, 22:34
Medlem
Jag har folksam och är mycket nöjd..
Enligt mej är de billigast..
Min förra katt bröt knäleden å vi va fram och tillbaka
många ggr till veterinären sedan fick vi lov avliva henne
och hade inga som helst problem med folksam då..
Citera
2011-02-04, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daddysprincess
Har sökt runt lite på FB men inte hitta någon liknande tråd så jag startar en. Det är nämligen så att jag har två katter, ena runt 2 år och andra tio månader. Ena är id märkt men inte den andra. Jag har planer på att försäkra dem nu. Och har lite frågor. Vilket förskäringsbolat tycker ni är bäst? Har kolla runt på lite olika men, men vet inte riktigt vilken jag ska välja. Och vad ingår isf i försäkringsbolaget, för har märkt att det är lika olika från bolag till bolag. Någon som kan komma med tips?

Gillar sveland försäkringar. Min erfarenhet av dem är att de är snabba, billiga och väldigt trevliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in