2011-01-26, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bisforbrutus
Grymt besviken över att hon inte tog den i tvåan.

Men jag hoppas verkligen att du fortsätter att hålla kontakten med henne. Ni kan väl vara KK tills ni tröttnar och förr eller senare "öppnar hon nog bakdörren" om du förstår vad jag menar

haha jag är inte så mycker "för" att trycka tvåan. Men det kanske händer om vi träffas igen, vem vet!

[quote=meatballsinminnesota]Förutsatt att ovanstående stämmer så kan jag inte annat än gratulera dig. Har dessvärre genom åren inte haft några som varit särskilt sexvänliga men själva epitetet att ha sex med sin lärare är i sig legendariskt och få förunnat. MVG i alla hennes ämnen nu då, TS? [/QUOTE

Tack eller vad man ska säga haha. Har inte fått mitt betyg ännu eller jag fick VG vid julen, så nu kanske man höjt sig.. Vem vet.

Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Jaha då vet man vad man missade när man hoppade av gymnasiet

Möjligt att hon spanat in dig sen ettan, men knappast planerat det redan då. Om hon är lite åt det galna hållet. Det har hänt mig iaf, en äldre brud som spanade in mig på bussen när jag gick i högstadiet och sen förförde mig stenhårt när jag fyllt 17, lite läskigt egentligen, särskilt att hon berättade det. "jag såg dig på bussen"

Men sköt saker snyggt och håll käften stängd så får du kanske göra om det. Don't you dare fuck up.

Aa börja gymnasiet igen från ettan så kanske just du får denna chans också .

haha läskigt! men du fick henne i säng eller?

Citat:
Ursprungligen postat av BlodigDelfin
Du måste ju hålla kontakten för allt i världen! och såklart hålla oss uppdaterade!
Annars måste man ju bara säga grattis! hade själv en galet snygg Engelsklärare som man inte lyckades med. Men hon lyckades i alla fall göra engelska till ett väldigt roligt ämne

Aa jag ska hålla er uppdaterade! Det kan jag lova

Ps: Det var någon som trodde jag var någon stefan eller något, men jag valde att skriva mitt vanliga namn "Filip" så tyvärr är det inte din kompis.
Citera
2011-01-26, 16:26
Medlem
Om detta är sant, så är du kung <3
Citera
2011-01-26, 16:32
Medlem
Qweasd123s avatar
Fy fan vilken jävla upplevelse det måste varit, det kändes som att jag var där när du skrev att ni kom in i lägenheten och satte er i soffan!

Jag har en lärare i min skola som jag gärna skulle sätta på, hon är ganska snygg men inte otroligt jävla snygg. Men vi har aldrig henne och jag skulle aldrig våga flörta med en lärare.

Jag vågar bara flörta på fyllan.
Citera
2011-01-26, 16:35
Bannlyst
Du skriver riktigt bra för att vara 18-19år, brukar du skriva noveller ofta?
Citera
2011-01-26, 16:37
Medlem
Hade du kondom, om nej var du inte rädd för att bli smittad?
Citera
2011-01-26, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grr03

Tack! Nej brukar inte skriva noveller. Skrev bara det som jag ville skriva ut, skrev exakt så som det hände.

Citat:
Ursprungligen postat av Rampant
Hade du kondom, om nej var du inte rädd för att bli smittad?

Nej jag hade inte kondom, i stundens hetta så brukar det inte bli kondom om inte tjejen är nojig. Man kanske ska åka och kolla sig, men jag tror faktiskt inte att hon har! hon är oskyldig på något sett.
Citera
2011-01-26, 16:41
Medlem
DirectXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grr03
EEEE
Citera
2011-01-26, 16:45
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille00
Tack! Nej brukar inte skriva noveller. Skrev bara det som jag ville skriva ut, skrev exakt så som det hände.

Nej jag hade inte kondom, i stundens hetta så brukar det inte bli kondom om inte tjejen är nojig. Man kanske ska åka och kolla sig, men jag tror faktiskt inte att hon har! hon är oskyldig på något sett.
Könssjukdomar får man inte genom att ha sex med en massa människor, det får man genom att ha fel med en smittad person. Klart som fan du ska kolla dig, att hon ser oskyldig ut spelar ingen roll. Man kan ju även fråga sig hur oskyldig hon är om hon knullar sina elever.
Citera
2011-01-26, 16:46
Bannlyst
[quote=fille00]haha jag är inte så mycker "för" att trycka tvåan. Men det kanske händer om vi träffas igen, vem vet!

Citat:
Ursprungligen postat av meatballsinminnesota
Förutsatt att ovanstående stämmer så kan jag inte annat än gratulera dig. Har dessvärre genom åren inte haft några som varit särskilt sexvänliga men själva epitetet att ha sex med sin lärare är i sig legendariskt och få förunnat. MVG i alla hennes ämnen nu då, TS? [/QUOTE

Tack eller vad man ska säga haha. Har inte fått mitt betyg ännu eller jag fick VG vid julen, så nu kanske man höjt sig.. Vem vet.

Aa börja gymnasiet igen från ettan så kanske just du får denna chans också .

haha läskigt! men du fick henne i säng eller?

Aa jag ska hålla er uppdaterade! Det kan jag lova

Ps: Det var någon som trodde jag var någon stefan eller något, men jag valde att skriva mitt vanliga namn "Filip" så tyvärr är det inte din kompis.

jävla lyckost XD att bara läsa detta gjorde mej kåt
Citera
2011-01-26, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fille00

Tänk på att hon är 30 år, och att hon förmodligen haft en del partners. Själva faktumet att hon valde att sätta på en student säger en del om hennes sexuella drift. Om hon kan sätta på en student utan kondom och riskera jobbet samtidigt har hon förmodligen haft annat för sig.
Citera
2011-01-26, 16:50
Medlem
Svediss avatar
Tog hon den i 3:an?

Citera
2011-01-26, 16:57
Medlem
Qweasd123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektpolitiskt
Tänk på att hon är 30 år, och att hon förmodligen haft en del partners. Själva faktumet att hon valde att sätta på en student säger en del om hennes sexuella drift. Om hon kan sätta på en student utan kondom och riskera jobbet samtidigt har hon förmodligen haft annat för sig.

Kan en lärare som har sex med sin elev bli sparkad från jobbet?

Detta är ju lite sjukt, men å andra sidan så är det ju en stor risk att läraren skulle ge sin elev ett väldigt högt vitsord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in