Citat:
Ursprungligen postat av bisforbrutus
Grymt besviken över att hon inte tog den i tvåan.
Men jag hoppas verkligen att du fortsätter att hålla kontakten med henne. Ni kan väl vara KK tills ni tröttnar och förr eller senare "öppnar hon nog bakdörren" om du förstår vad jag menar
Men jag hoppas verkligen att du fortsätter att hålla kontakten med henne. Ni kan väl vara KK tills ni tröttnar och förr eller senare "öppnar hon nog bakdörren" om du förstår vad jag menar

haha jag är inte så mycker "för" att trycka tvåan. Men det kanske händer om vi träffas igen, vem vet!
[quote=meatballsinminnesota]Förutsatt att ovanstående stämmer så kan jag inte annat än gratulera dig. Har dessvärre genom åren inte haft några som varit särskilt sexvänliga men själva epitetet att ha sex med sin lärare är i sig legendariskt och få förunnat. MVG i alla hennes ämnen nu då, TS?
[/QUOTETack eller vad man ska säga haha. Har inte fått mitt betyg ännu eller jag fick VG vid julen, så nu kanske man höjt sig.. Vem vet.
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Jaha då vet man vad man missade när man hoppade av gymnasiet
Möjligt att hon spanat in dig sen ettan, men knappast planerat det redan då. Om hon är lite åt det galna hållet. Det har hänt mig iaf, en äldre brud som spanade in mig på bussen när jag gick i högstadiet och sen förförde mig stenhårt när jag fyllt 17, lite läskigt egentligen, särskilt att hon berättade det. "jag såg dig på bussen"
Men sköt saker snyggt och håll käften stängd så får du kanske göra om det. Don't you dare fuck up.
Möjligt att hon spanat in dig sen ettan, men knappast planerat det redan då. Om hon är lite åt det galna hållet. Det har hänt mig iaf, en äldre brud som spanade in mig på bussen när jag gick i högstadiet och sen förförde mig stenhårt när jag fyllt 17, lite läskigt egentligen, särskilt att hon berättade det. "jag såg dig på bussen"
Men sköt saker snyggt och håll käften stängd så får du kanske göra om det. Don't you dare fuck up.
Aa börja gymnasiet igen från ettan så kanske just du får denna chans också
. haha läskigt! men du fick henne i säng eller?
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigDelfin
Du måste ju hålla kontakten för allt i världen! och såklart hålla oss uppdaterade!
Annars måste man ju bara säga grattis! hade själv en galet snygg Engelsklärare som man inte lyckades med. Men hon lyckades i alla fall göra engelska till ett väldigt roligt ämne
Annars måste man ju bara säga grattis! hade själv en galet snygg Engelsklärare som man inte lyckades med. Men hon lyckades i alla fall göra engelska till ett väldigt roligt ämne

Aa jag ska hålla er uppdaterade! Det kan jag lova
Ps: Det var någon som trodde jag var någon stefan eller något, men jag valde att skriva mitt vanliga namn "Filip" så tyvärr är det inte din kompis.
Nej brukar inte skriva noveller. Skrev bara det som jag ville skriva ut, skrev exakt så som det hände.