• 2
  • 3
2020-03-04, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Mike Beck gör väl fortfarande filmer. Innan fanns det någon producent som hette Erik Fisher med. Men svensk porr hade nog sin guldålder i slutet av 90- början av 2000-talet, först med Razzelvideo och sedan med mer fristående produktioner. Men flest aktiva porrskådisar som ofta återkommer finner man i filmer gjorda under den tiden, bl.a. Jenny Svensson, Amandla, Eva Malm, Lisa Olofsson (som i vissa filmer kallades Micaele). Patricia, Dax-Jenny m.fl.

Enligt IMDB så har Mike Beck inte producerat någon film sen 2014
Erik Fischer ser ut att ha släppt en porrfilm i Finland 2019 men annars var det senast 2010

Så man kan ju inte säga att porrindustrin blomstrar för dessa herrar
Citera
2022-08-26, 14:10
Medlem
orrecrists avatar
Hej vad heter den svenska svarta tjej som medverkat i flera filmer. Tänker inte på cheeta, inte pirya. Hon ser typ ut att vara från sri lanka eller nått
Citera
2022-08-26, 18:21
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Hej vad heter den svenska svarta tjej som medverkat i flera filmer. Tänker inte på cheeta, inte pirya. Hon ser typ ut att vara från sri lanka eller nått

Kiran? Hittade inget klipp med henne nu men vet att de finns på flera sajter. Hon var med i någon julsexfilm där hon har tomteluva på sig, och har även varit med i någon av "Snuskhummerns" produktioner.
Citera
2022-08-26, 19:06
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Kiran? Hittade inget klipp med henne nu men vet att de finns på flera sajter. Hon var med i någon julsexfilm där hon har tomteluva på sig, och har även varit med i någon av "Snuskhummerns" produktioner.

Jo rätt! Tack, låt bekant namnet. Nä det är en lucia ljus hon har i håret & knullar Samsons i julens tecken, haha.

Men den film jag säkert är när hon knullar flera män i nått gangbang mitt på ett golv. Svårt att hitta filmer på henne tycker jag.
Citera
2023-03-25, 12:34
Medlem
psaks avatar
Någon som kände till gamla bortglömda Marina Hedman?
Från Göteborg, hade tydligen en 15-årig karriär i Italien och spelade mot STORheter som Rocco, John Holmes och Sean Michaels.

Före internet-eran, men idag hade hon väl förtjänat en plats bredvid Linda Thorén och Puma Swede va.
Citera
2023-03-25, 13:11
Medlem
Cowells avatar
Gina Snow

https://www.instagram.com/hotginasnow/
Citera
2023-03-25, 13:17
Medlem
HasseBanans avatar
Alexandra Hjort tyckte åtminstone jag var jävligt het, med kåtsug i blicken.

https://www.iafd.com/person.rme/perf...ndra-hjort.htm
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in