Citat:
Ursprungligen postat av
honungsgravling
Vet ej, men jag har tänkt på att namnet Pallas verkar lite märkligt otjeckiskt. Nu är jag i och för sig själv inte expertbevandrad i tjeckiska namn, eller det tjeckiska språket, men jag har aldrig stött på namnet tidigare i en tjeckisk kontext, och efter att ha gjort en snabb Wikipedia-sökning dyker det endast upp en schweizare, två tyskar, en australier och en grek, men inga tjecker.
Troligen är han nån slags tattare, ja. Det är väl därför han hyser ett sånt avgrundshat mot vita människor.
Min fetning.
Pallas har judiskt påbrå, hans farmor var överlevande (Expressen 6 maj 2018).
Det förklarar hans hat mot Sverige och hans oerhörda anspråk att han mer än andra skall lyssnas till.
En sketen flyking med judepåbrå kommer hit till Sverige och skall omgöra landet efter sitt, deras, sätt att se saker och ting.
Va fan har denne jude lärt sig av och kan om Sverige som tog emot honom men lik förbannat skall han skriva oss på näsan i pågående förfall av Sverige att vi har fel och han har rätt utan att kunna grunda sitt ställningstagande i annat än känslomässig rappakalja.
Pallas och hans stambroder Gellert Tamas - den som svindlade bort svensk psykiatri genom bluffarna om de "apatiska flyktingbarnen" vilket lätt lät sig göras genom svenskens världskända sparrisrygg - är såta blodsbröder och skadliga för Sverige.
Vi har sett dessa skitskrivare och bluffmakare med samma agenda förut. Dessa flyktingar av viss sort som kommit till Sverige med sina ohemula anspråk i sin överlägsenhet på att förstöra.
Glömt för dem är att de mottogs av det humana Sverige och gavs alla möjligheter, men det räcker inte för detta folk.
Hynek Pallas svar i dagens Expressen på Lars Åbergs
All inclusive. Välkommen till det nya landet
(Expressen idag) är för övrigt en beklämmande läsning. På inte en punkt kan han möta Åberg med sakliga argument utan "räddar" sin inställning att Sveriges välfärd
inte urgröps av för stort flykingmottagande med svepande lögner och nedsättande ord ( som detta inlägg men jag är ingen professionell skribent i etablerade media).