Knivigt för jag vet inte vad det kallas och där det säljs kablar och adaptrar finns det ju tusentals olika!
Anledningen till detta är att jag vill kunna koppla in ett vanligt headset med in-ear lurar i datorn(som används till telefonen också) och använda som mic/hörlurar till typ skype, utan att behöva släpa på ett stort fett gamingheadset.
Knivigt för jag vet inte vad det kallas och där det säljs kablar och adaptrar finns det ju tusentals olika!
Anledningen till detta är att jag vill kunna koppla in ett vanligt headset med in-ear lurar i datorn(som används till telefonen också) och använda som mic/hörlurar till typ skype, utan att behöva släpa på ett stort fett gamingheadset.
Jag är inte säker på att det du vill ha finns; det skulle vara någon slags mixerbord i miniatyr. Om man kopplar ihop flera ljudkällor så finns väl risk för att signalen blir för stark eller "tar fel väg"? (Rätta mig om jag har fel, är ingen expert på elektronik.)
Du kommer nog få löda det själv, tyvärr. blir ju egentligen en 4-polshona (från headsetet), en 3-polshane (till hörlurarna) och ene 2-polshane (till mikrofoningången)