2009-02-24, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roffedyngis
Grattis alla WT-föräldrar... Kevin skrivs in i namnsdagskalendern...

Det är WT att fira namnsdag!
Citera
2009-02-24, 20:15
Medlem
ShinyHighlanders avatar
Om man jämför WT i Sverige och USA så verkar det som om WT är betydligt mer höger i USA än vad de är i Sverige. Oftast när man ser trash i serier och annat så är de nästan alltid republikaner medan i Sverige så är de oftast sossar. Detta är ju naturligtvis en grov generalisering, men det är ju i och för sig hela den här tråden.
Citera
2009-02-25, 04:47
Medlem
Tirads avatar
Tack. Tack så jävla mycket.

Genom denna tråd gick jag av nyfikenhet in på www.mogetinorr.se

Jag kommer inte att kunna äta på en vecka pga illamåendet den här skiten orsakade mig. Är ni nöjda nu?
Citera
2009-02-25, 11:54
Medlem
Nojlagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tirad

Jag kommer inte att kunna äta på en vecka pga illamåendet den här skiten orsakade mig. Är ni nöjda nu?

Vad fan! Usch! Ge fan i att länka till något dylikt! Blä blä blä!
Citera
2009-02-25, 14:28
Bannlyst
Citat:

Visst ska även mogna människor få njuta av sex osv. Men...

OnT: Det är ett f*rbannat tjat om WT här på Flashback. Alla är tydligen mer eller mindre WT. Min lilla teori är att alla som skriker WT själva är det.
Citera
2009-02-25, 17:13
Medlem
Pimpies avatar
Citat:

Vadå, gillade du inte när hon kissar i vinglas? hihi
Citera
2009-02-25, 19:55
Medlem
Pimpies avatar
var tvungen att ge er ett bidrag
http://www.rockabillycruiserskumla.se/JohnLindbergTriooo/johnlindbergtrio153.jpg
Citera
2009-02-25, 21:44
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpie
var tvungen att ge er ett bidrag
http://www.rockabillycruiserskumla.se/JohnLindbergTriooo/johnlindbergtrio153.jpg

har hon.... tre bröst? eller fyra? eller två i vertikal position? ingen vet.
Citera
2009-02-25, 21:50
Medlem
haha nån annan som tycker att isaac och noahs pappa (jaa, vem vet egentligen..) ser grymt pundig ut? något med blicken, hyn.. ja allt.
Citera
2009-02-26, 11:44
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Det beror väl fan på vad det är för text?

Eller är en tröja med detta tryck WT? http://www.djtees.com/tshop/store/viewItem.asp?idProduct=2833

Däremot om det står "Varför får man inte säga negerboll när man får säga vitlök?" eller liknande är det såklart WT.

Den där tröjan på länken var bland det mest WT'iga jag någonsin sett. Bara löspack och WT skulle tänka sig att bäranågot så fruktansvärt.

För er som inte vill bemöda er att kolla länken är det en svart t-shirt med ett utropstecken byggd på urlöjliga meningar och ord.
Oavsett text är svarta t-shirts med vit text WT, spelar inge roll hur jävla politiskt korrekt texten är, det skriker WT på mils avstånd.
Citera
2009-02-26, 14:43
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Den där tröjan på länken var bland det mest WT'iga jag någonsin sett. Bara löspack och WT skulle tänka sig att bäranågot så fruktansvärt.

För er som inte vill bemöda er att kolla länken är det en svart t-shirt med ett utropstecken byggd på urlöjliga meningar och ord.
Oavsett text är svarta t-shirts med vit text WT, spelar inge roll hur jävla politiskt korrekt texten är, det skriker WT på mils avstånd.

Jag har aldrig träffat en WT-beatnik, men bara den groteska tanken får mig att bli överväldigad av svårbeskrivliga känslor. Jag tror fan inte ens att jag har träffat någon WT-person som vet vad en beatnik är.

Men å andra sidan är det väl rätt typiskt WT att inte tänka på vad de har på sig, så jag ser din poäng, även om du är lite väl generaliserande.
Citera
2009-02-26, 20:47
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Nyfödda:
Lucifer

Jenny och Sirius Vargnatt, Lycksele, fick den 7 januari på Lycksele BB en pojke, Lucifer, som vägde 2 850 gram och var 50 cm lång.

Herregud.

http://www.vk.se/uploaded/image/2009/2/24/250209_bb_vargnatt.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in