Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-08-11, 07:54
Medlem
ösds avatar
vilken är den hårdaste, brutalaste och mest kvinnoförnedrande p-rulle ni har sett? eller om man skriver det ur min synvinkel. vilken är den mest underbara p-rulle ni har sett?
Citera
2004-08-11, 20:45
Medlem
Slap Happy 1, 2 och bitar av 3:an.
Wunderbar...
Citera
2004-08-11, 21:48
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ösd
vilken är den hårdaste, brutalaste och mest kvinnoförnedrande p-rulle ni har sett? eller om man skriver det ur min synvinkel. vilken är den mest underbara p-rulle ni har sett?
filmer ur "Gagfactor-serien", samt filmer från det tyska bolaget GGG
Citera
2004-08-12, 08:50
Medlem
Rough Sex 1-3, Sweetloadsserien, Facialabuse
Citera
2004-08-15, 21:19
Medlem
Daz-RauLs avatar
backdoors sluts 9 är ju den grymmaste och hårdaste filmen som någosins har gjorts. Det vet jag för det sa dom på southpark så det måste vara så.
Citera
2004-08-20, 14:15
Medlem
zignums avatar
Filmerna av Max Hardcore måste ligga högt upp på listorna...tror jag iaf.
Citera
2004-08-20, 21:45
Medlem
warcows avatar
Måste vara toppen att vara ihop med dig ... Fast antagligen har du ingen tjej.
Citera
2004-08-20, 23:40
Medlem
Darwins avatar
scatbrazil.com (mfx) har ju ett antal ganska extrema filmer (bajs-gangbang där ett större antal tjejer gör stora A på någon lycklig utvald); dock verkar det som om alla är med på vad som sker och tycker att det är tämligen trevligt.

Jag håller nog roughsex som dom brutalaste, eftersom det nästan bara är brutaliteter (örfilar, smisk, hårryck och förolämpningar) och minimalt sex i dom, vilket faktiskt bara blir otrevligt eftersom tjejerna inte verkar gilla behandlingen. (I gagfactor, GGG och slaphappy är det ju ändå en hel del av tjejerna som tycks gilla sexakten).

För övrigt tycker jag att Max hardcore och sweetloads-tönten (som inte vågar visa sitt fulla fejs) borde kastreras med vitlökspressar och sedan dildovåldtas offentligt av två dussin Linda Skugge-lookalike.
Citera
2004-08-22, 11:54
Medlem
Corazons avatar
Fy för i helvete. Tittade in på sidan ovan, scatbrazil.com. Så jävla vidrigt! Hur i hela världen kan någon gå igång på detta?
Citera
2004-08-22, 16:17
Medlem
Kan bara hålla med om att scat filmer är riktigt äckliga.

Däremot har Rocco gjort en del grymma också i sina dar, bla en scen där han drämmer dasen i röven på en brud inne på toaletten och trycker nere hennes huvud i dassastolen. Sikken kille alltså
Citera
2004-08-22, 18:59
Medlem
Shalashaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
filmer ur "Gagfactor-serien", samt filmer från det tyska bolaget GGG

Är personligen väldigt förtjust i Gag-factor serien särskilt 5an 10an & 12an
Throat Gagers serien är också bra(dock något softare/snällare)

mvh Shalashaska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in