2011-01-14, 02:12
Medlem
Hej
Installerade W7 Ultimate (32bit) på min mac förra veckan, allt fungerar utmärkt förutom att ljudet ej fungerar!? Det visar sig att det lyser rött ur min hörlursutgång, och nej har provat pilla och det funkar ej! Med tanke på att ljudet funkar i Mac OS så är det nånting med att den låser sig i optiskt läge när jag startar windows, det är iaf vad jag lyckats förstå genom att läsa andras trådar..
Är inte så himla high-tech så hjälp tack!
Citera
2011-01-14, 02:53
Medlem
Sllones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noah12
Hej
Installerade W7 Ultimate (32bit) på min mac förra veckan, allt fungerar utmärkt förutom att ljudet ej fungerar!? Det visar sig att det lyser rött ur min hörlursutgång, och nej har provat pilla och det funkar ej! Med tanke på att ljudet funkar i Mac OS så är det nånting med att den låser sig i optiskt läge när jag startar windows, det är iaf vad jag lyckats förstå genom att läsa andras trådar..
Är inte så himla high-tech så hjälp tack!

Men du läste inget svar? ^^
Detta är en känd bug för windows (typ endast) 7. Jag har faktiskt ingen anning om hur folk löser de men du kanske vill vända dig till Apples forum ist, brukar finnas rätt erfarna och duktiga människor där, glöm inte att bara snacka engelska där dock.
http://discussions.apple.com/index.jspa
Citera
2011-01-14, 07:13
Medlem
Kanske dom i windowsforumet här på FB vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in