2013-05-22, 13:02
Medlem
Seriousvampires avatar
i ett tomatväxthus
Citera
2013-05-22, 13:17
Medlem
I en bastu på männens omklädningsrum på ett stort badhus

kom in en o trampade i de typ 10 sek senare, i eftertanke så var det rätt dumt av mig ^^
Citera
2013-05-22, 13:45
Medlem
chills.s avatar
Många som nämner skithusrunk här, förstår inte varför. Det är ju standard. Lika vanligt som att runka framför datorn.

Har runkat och kommit medan jag körde tradare i 90kmh. Många gånger...

Baksätet under en jacka med mor och far i framsätet. Hämnd efter att dom pippade i en båt så hela båten skakade, medan dom trodde att jag sov. Traumatiskt..
Citera
2013-05-23, 14:27
Medlem
Har runkat på en vändplats för bilar i ett avlägset område påtänd som ett as
Citera
2013-05-25, 01:21
Medlem
nafts avatar
jag drog en runk åkandes på 2 moppar, polarna körde. (vi krockade tillsist) hade ett ben på varje moppe och så höll dom i mig lite.. asså det var en sån räzer runk.

Vi körde i 55 knyck då jag lägger en flygande sarre som träffar min polare till höger som i panik försöker fånga skiten och då styr in i polare nr 2. :S:S:S
Citera
2013-06-03, 01:49
Medlem
i klassrummet satt dock längst bak i klassrummet och drog aldrig ut den utan drog diskret ner handen i byxorna hahaha fast det var ju ett par år sen nu, skulle dock inte göra om det idag haha fan va jag hade skämts ifall någon hade sett mig.
Citera
2013-06-03, 14:37
Medlem
Basfrostens avatar
Kul tråd!

I Stockholms skärgård finns det många öar (no shit!) så min familj åkte ut till en av dem för att fira midsommar. Jag var då 14 år. På den här ön finns det en gammal bastu, ett riktigt fuskbygge; något som någon rik knös byggt ihop.

Det fanns en massa fina flickor på den här ön tillsammans med oss, och de skulle bada bastu. De börjar med att bada nakna, notera att de är ca 18 år allihopa med stora tuttar och stjärtar och hela faderullan, så generalen ställer sig i givakt direkt. När de skrattandes kommer tillbaka ropar de att nu, nu ska det bastas!

Detta fuskbygge är byggt på pålar så man stå under skiten. Det fanns en mass hål genom golvet. De bastar, skrattar, precis som flickor gör, och jag står under och runkar. Min mamma kunde ha sett alltihop. Det vackraste jag någonsin sett, är när en av flickorna böjer sig fram för att hälla på mer vatten, och hon visar hela muttan med buske och co. Då kom jag.

Det är nog min finaste och sjukaste runkminne.
Citera
2013-06-03, 15:06
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basfrosten
Kul tråd!

I Stockholms skärgård finns det många öar (no shit!) så min familj åkte ut till en av dem för att fira midsommar. Jag var då 14 år. På den här ön finns det en gammal bastu, ett riktigt fuskbygge; något som någon rik knös byggt ihop.

Det fanns en massa fina flickor på den här ön tillsammans med oss, och de skulle bada bastu. De börjar med att bada nakna, notera att de är ca 18 år allihopa med stora tuttar och stjärtar och hela faderullan, så generalen ställer sig i givakt direkt. När de skrattandes kommer tillbaka ropar de att nu, nu ska det bastas!

Detta fuskbygge är byggt på pålar så man stå under skiten. Det fanns en mass hål genom golvet. De bastar, skrattar, precis som flickor gör, och jag står under och runkar. Min mamma kunde ha sett alltihop. Det vackraste jag någonsin sett, är när en av flickorna böjer sig fram för att hälla på mer vatten, och hon visar hela muttan med buske och co. Då kom jag.

Det är nog min finaste och sjukaste runkminne.
Fantastisk berättelse och vilken närmast overklig händelse det måste vara för en 14-årig pojke! Nu kan du dö lycklig

Själv kommer jag inte på något direkt sjukt ställe. Kan däremot berätta om en helt annan händelse: En gång när jag hade varit i tvättstugan så hittade jag ett par sjukt sexiga svarta spetstrosor i MIN (!) tvättpåse. Någon måste ha lagt dem där av misstag. Halleluja! Var omkring 19 då och hade precis flyttat hemifrån för studier på annan ort. Runkmaterialet för det året var bokstavligt talat täckt Skämdes som fan efteråt dock. De två följande veckorna när man gick ner i tvättstugan så kändes det som att man fick såna där underbara blickar från en och annan av de snygga tjejerna som höll på med tvätt (givetvis nog lite grann av en efterhandskonstruktion, men nog kändes det som att det tittades lite extra)
Citera
2013-06-03, 18:39
Bannlyst
Jag satt ensam i en skolpark mitt på natten och rökte cannabis och blev kåt av gräset så jag drog en runk.
Citera
2013-12-14, 04:27
Medlem
Jag blev så kåt på bussen när jag åkte hem. Så lösningen fick bli att runka av sig. Tog ut den ifrån brallorna och så var det bara att köra. Man är väl lite av en exhibitionist
Citera
2013-12-14, 09:54
Medlem
Hermacets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Jag blev så kåt på bussen när jag åkte hem. Så lösningen fick bli att runka av sig. Tog ut den ifrån brallorna och så var det bara att köra. Man är väl lite av en exhibitionist

Haha det är alltid trevligt med bussen. När man var ung så gjorde man samma sak; Men jag drog in armarna under jackan och körde på
Citera
2013-12-14, 10:34
Medlem
Ryssi-Jussis avatar
I jacuzzin på ett femsjärnigt hotell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in