2004-08-08, 01:14
Moderator
Evil Eds avatar
Laddade ned den i våras och skulle se på den, gav upp efter en timme, det är inte ens komedi, Sökarna är så dålig att det är ofattbart att fyran vill visa dylik skit.

Hoppas att de gör en tvåa och ruinerar sig på skiten, folk i och bakom filmer som Sökarna önskar man all olycka!
Citera
2004-08-08, 01:27
Medlem
triedis avatar
-
Citera
2004-08-08, 01:30
Medlem
triedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Har ni sett färgerna i den?

Helt 80-tals psykedelisk. Scenografen måste ha gått på syra och fått kåtslag. Nån annan förklaring finns helt enkelt inte...

Helt underbart!

De har verkligen lyckats trycka in tusen clichéer och hundratals värdelösa skådespelare/statister i samma film!!

Orkar inte se den i ett sträck, men en scen här och där, är vldgt underhållande..
Citera
2004-08-08, 11:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mack Bolan
Liam har ju verkligen nolll trovärdighet som värsta förbrytaren med sin söta lilla page-frisyr.
.

I början av 90-talet hade ju alla kickers page-frilla
Citera
2004-08-08, 11:16
Medlem
Simon_Gs avatar
Är det bara jag som tycker att Andy är störtskön?
Citera
2004-08-08, 12:06
Medlem
whus avatar
Är det bara jag som diggar Gurras horsar-frilla?
Citera
2004-08-08, 12:09
Medlem
Autumn Auroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Är det bara jag som diggar Gurras horsar-frilla?

Du är inte ensam, jag diggar hela hans horsar-look
Citera
2004-08-08, 13:15
Medlem
Sökarna är, helt ofrivilligt, en lysande samtidsskildring. Gangsterromantik i svensk tappning att jämnföra med tex New Jack City, Boyz N the Hood, Menace II Society osv. Kanske (eller absolut inte) filmkonst men som tidsdokument är den alltid intressant och mycket sevärd.
Citera
2004-08-08, 16:09
Medlem
Rubbes avatar
Sökarna känns som en skruvad och enormt överdriven film om kickerskulturen som härskade i förorterna i början av 90-talet. När den kom tyckte jag om den men jag var 14 då och levde i den typen förort och med den typen av människor som skildras i filmen så att det fanns en viss igenkänningsfaktor även om filmen naturligtvis träffade en bit från verkligheten (milt sagt). Jag försökte ta mig igenom den för ett par år sedan när jag hittade den i videobutiken men den är för fan riktigt eländig och någon uppföljare kommer aldrig att dyka upp. Det är åtminstone 3-4 år sedan (minst) som det gick trailers för "Sökarna 2 - rebelz" innan bio-filmer.
Citera
2004-08-08, 16:52
Medlem
random_heros avatar
Jag gillar slagsmålet mellan bulorna och invandrarna i tunneln. Precis som man gör en massa flashiga himpajimpa-sparkar i ett gängslagsmål
Citera
2004-08-08, 21:48
Medlem
Strayns avatar
hmmm...

En sak jag alltid frågat mig de gånger jag sett filmen är varför skinnskallepajsaren har en rå fläskfilé på axeln som han dessutom smeker och daskar då och då...
Citera
2004-08-08, 21:54
Medlem
helt vidrig film, så otroligt låg budget, så sliskig, så överdriven

underbart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in