Citat:
Ursprungligen postat av 29april2tusen10
Lämna in dom på garantin och få nya.. (edit: såg att ni köpt på ebay..

)
För övrigt jävla skit kvalité på hörlurarna som bara höll en månad när dom kostar 3000. Är det pirat kopierade?
Hörlurar av bra kvalité ska absolut inte gå sönder för att du spelar lite högt.
När du går ut, använder du hörlurarna utanpå mössan? Det är ju som att be att få dom förstörda när det är så här dåligt och blött väder.
De är definitivt äkta, säljaren hade 100% positivt omdöme och jag har redan kollat in fake/real beats by dre-filmer på youtube. Mina lurar har allting som tyder på att de är äkta (dr dres signatur innanför batterilocket, tm-markeringar, extra broschyrer i boxen, kom med duracell-batterier, mörkare rödfärg på "beats" osv.).
Och de kan ha varit en kombination av för högt ljud och att jag varit ganska oförsiktig, har haft på mig dem när det regnat osv.
Kan tillägga att det absolut inte är "spelat lite för högt", volymen man kan få fram är helt sjuk, en kompis lånade lurarna när han stod vid balkongöppningen och rökte, jag satt på andra sidan rummet och kollade på film - jag kunde höra vilken låt han lyssnade på. De kan användas som högtalare med andra ord.
Vad är element exakt för nåt förresten? Är det något jag kan köpa separat och mecka in själv?