Det är dag 10 för lådorna och den första svampen har börjat titta upp. Tyvär så är det bara i den ena där en liten svamp har tittat upp, hoppas på det bästa helt enkelt
Det är dag 10 för lådorna och den första svampen har börjat titta upp. Tyvär så är det bara i den ena där en liten svamp har tittat upp, hoppas på det bästa helt enkelt
Ser bra ut ;D Väntar själv på att mina ska kika upp kör också cambodia men bara inne på dag 3. Men du får se redan imorgon när du vaknar lär några till små liv kikat upp När en visat sig brukar de andra komma på led.
Ser bra ut ;D Väntar själv på att mina ska kika upp kör också cambodia men bara inne på dag 3. Men du får se redan imorgon när du vaknar lär några till små liv kikat upp När en visat sig brukar de andra komma på led.
får önska dig all lycka med din odling ja man får iaf hoppas på att det ska börja titta upp fler.
Var det som jag trodde? Har denna ensamma krigare fått sällskap?
Japp precis som du trodde ca 4-5 stycken nya har tittat upp men väntar med kort tills dom växer till sig lite. Och i den andra boxen har det också börjat att titta fram
Ser riktigt fint ut! Tänkte fråga hur högt "tältet" är? Har själv beställt och undrar om det får plats i ett utrymme jag fixat under garderoben
Har inget att mäta med.. men jag skulle gissa på att det är ca 30 cm högt. Jag har vikt den övre toppen två gånger (men utan att vika " luftfiltret " )
Ser schysst ut!
Har nyligen själv aktiverat en Cambodia låda från elefanten, har växt lite mycel än så länge, kan knappt bärga mig tills de små liven kommer upp Får man fråga vilken ungefärlig temperatur du kör på?
Ser schysst ut!
Har nyligen själv aktiverat en Cambodia låda från elefanten, har växt lite mycel än så länge, kan knappt bärga mig tills de små liven kommer upp Får man fråga vilken ungefärlig temperatur du kör på?
Temperaturen pendlar mellan 23-25 grader de sjunker lite mer mot natten men stadigt 23 skulle jag säga