Citat:
Ursprungligen postat av MetalBull
Enligt mig så har Krystal Steal alltid tillhört de absolut snyggaste porrstjärnorna. Hennes kropp har för mig nästan varit en idealkropp. Hennes bröst är nästan perfekta (kunde dock varit en aning större och än mer onaturligt runda) och hennes fitta är riktigt snygg. Gillar hennes numera större svank/ryggtatuering. Skulle dock vilja se lite piercingar på henne.
Sedan hon gjorde sina operationer så har hon, enligt mig, blivit helt fulländad. Hon har med andra ord det perfekta "porrstjärne-utseendet"... Med sin lite mörka röst och sitt utseende kan man nästan tro att hon är en transa.Synd att hon, som det verkar, ha slutat att göra filmer. Man hittar inte så många nya filmer på henne med hennes "renoverade utseende".
Dock har jag sett några riktigt anskrämliga bilder på henne. Efter alla operationer men utan smink... Men en riktig porrstjärna får gärna se lite "risig ut" utan smink... Det är faktiskt lite sexigt och "tändande" att de kan gå från en vanlig WT-brud till en grym sex-bomb med lite kirurgi, smink, tatueringar och piercingar...
Det är just detta som blivit värre med henne med åren och gör henne mer avtändande.

Sorry, I'm into dudes....
Krystal började som en Jenna Jameson kopia men medan Jenna lyckades i branschen så bleknande Krystal bort mer än hennes hår. Nuförtiden arbetar hon väldigt lite.