2011-01-02, 17:54
Medlem
siryessirs avatar
Så att slå en uppercut på Abbott är ingenting men handskarna i ansiktet på Eero renderar i 2 min på botbänken.
2011-01-02, 17:56
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Så att slå en uppercut på Abbott är ingenting men handskarna i ansiktet på Eero renderar i 2 min på botbänken.
Riktigt kasst, särskilt med tanke på att Brynäs gjorde liknande saker varenda gång luleå kom med fart in i anfallszonen i andra. Aja går inte att skylla på dommaren, med lite mer flyt så hade vi lätt satt ett par kassar med dom chanserna vi genererat.
2011-01-02, 17:56
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Ser du en repris av en annan match eller något? Det är väl inget speciellt åt något håll i den här matchen?
2011-01-02, 17:57
Medlem
Charlie.Chaplins avatar
Citat:
2-0 till Brynäs på första chansen sedan period nr 1.
Simon Löf ..gjorde 2-0
2011-01-02, 17:58
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Ser du en repris av en annan match eller något? Det är väl inget speciellt åt något håll i den här matchen?
Det tycker jag inte heller, knapast något större fullir. Men den vi precis åkte på såg man Brynäs göra likadant typ 5 gånger i andra utan att det genererade i nåt.

Tycker den Abbot situationen var lite kass, dommaren stog ju precis framför när han slår Abbot bakifrån med en uppercut efter signalen. Men knappast någon störe grej att det inte blev något.
Abbot tog smällen som en man.
2011-01-02, 17:59
Medlem
siryessirs avatar
Citat:

Nej då ser helt säkert rätt match och Wolmers oförmåga/ovilja att bestraffa Brynäs ryggsäckshockey plus våran oförmåga att få pucken att passera målvakten gör att vi förlorar detta.
2011-01-02, 18:00
Medlem
€rics avatar
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Nästan lite synd om Timrås målvakt som börjat så bra men nu börjar de gå neråt :/
2011-01-02, 18:01
Medlem
Citat:
Bara Csports har rättigheter. Kolla før øvrigt regel 1.02...

/mod

Ahaaa iseeisee, Hoppades nån mer hade rättigheter + högre kvalité än fake dvdrip downloads ;D Men man lär sig nåt nytt varje dag!

Snart smäller det i Karlstad. Blir radiosporten för min del!
2011-01-02, 18:02
Medlem
Flärps avatar
Ice Projection i Karlstad?
Medlem
€rics avatar
Ja, wow de va offside egentligen men va fan de är väl skönt med linjemän som hellre friar än fäller. Kolla NHL, där blåser inte linjemännen sönder matcherna iaf!
Medlem
siryessirs avatar
Lägg till Svedbergs utmärkta målvaktsspel till anledningarna att vi åker på stryk också.
Medlem
Nu ska det väl vara klart
modo - lhc 4-1
Sundström

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här