2011-01-02, 18:22
Medlem
Charlie.Chaplins avatar
här en låt av Brynäs Tigers

http://www.youtube.com/watch?v=p-ZBzg_SVTw
2011-01-02, 18:22
Moderator
Gromguttens avatar
Älskar Holtet - Kåberg. Tackla tackla tackla!

Ok utvisning, men det borde nog varit en på motsvarande situation när Pelle blev hakad i friläge. Det jämnar nog ut sig.
2011-01-02, 18:24
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jobbigt att ha så många spelare skadade...

Klefbom är årets succé, så moget spel han visar upp. Hade inte det varit så många skador på nyckelspelare hade han inte fått visa upp sig. Årets rookie?
2011-01-02, 18:25
Moderator
Gromguttens avatar
Det var väl mål?
2011-01-02, 18:25
Medlem
Äh, i kommer tillbaka FBK!
2011-01-02, 18:28
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Älskar Holtet - Kåberg. Tackla tackla tackla!

Ok utvisning, men det borde nog varit en på motsvarande situation när Pelle blev hakad i friläge. Det jämnar nog ut sig.

Tycker inte hakningen på Pelle var något. Han störde Pelles klubba som sedan tappar balansen.

Citat:
Klefbom är årets succé, så moget spel han visar upp. Hade inte det varit så många skador på nyckelspelare hade han inte fått visa upp sig. Årets rookie?

Oscar är min nya favorit. Aldrig sett någon junior visa upp bättre spel än såhär. Blir han inte årets rookie så är det fan i mig katastrof.
2011-01-02, 18:30
Medlem
Citat:
Det var väl mål?

Det tyckte jag också. Men ingen på planen tycktes bry sig så det var nog inte det ändå.
2011-01-02, 18:30
Medlem
SweTechs avatar
Citat:

Ska bli kul att se vem Brodin och Klefbom petar när/om alla är friska och kan spela. Att Grundel inte har med platsen att göra hoppas jag är självklart även om jag vet hur förtjust i honom som Sammen är.
2011-01-02, 18:31
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Tycker inte hakningen på Pelle var något. Han störde Pelles klubba som sedan tappar balansen.

Oscar är min nya favorit. Aldrig sett någon junior visa upp bättre spel än såhär. Blir han inte årets rookie så är det fan i mig katastrof.

Du har nog rätt, på bägge.
2011-01-02, 18:32
Medlem
Flärps avatar
Haha. Sevc är så grym
2011-01-02, 18:33
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebaot
Det tyckte jag också. Men ingen på planen tycktes bry sig så det var nog inte det ändå.

Reprisen från annan vinkel är ju tydligt i stolpen men från sidan såg det lite konstigt ut...

Martin är inte direkt flytande på engelska.
2011-01-02, 18:35
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Ska bli kul att se vem Brodin och Klefbom petar när/om alla är friska och kan spela. Att Grundel inte har med platsen att göra hoppas jag är självklart även om jag vet hur förtjust i honom som Sammen är.

Han är 17 och spelar bp mot Elitseriens enskilt hetaste kedja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in