2025-11-03, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Att kasta skit på sexköpare osv är en klassiker hos före-dettingar till kvinnor som inte längre kan krama pengar ur dem. Vi har sett det från sådana som Pamela Anderson m fl, vi har sett det från alla jävla MeToo-kvinnor som knullade till sig filmroller t ex. Tror mest det handlar om bitterhet. Sexköpare är bara dumma så länge de spenderar sina pengar på andra än en själv.

Vad gäller Linda Skugge så var det väl endast chockvärdet som gjorde att vissa under en kort period plockade fram plånboken för att titta på tanten, snarare än någonting annat. När det lagt sig fanns där inte längre någon som var villig att betala för skiten och då är plötsligt alla män som nyss finansierade hennes liv värda att hata. Och nu när hon inte längre själv kan tjäna pengar på OF pga att ingen vill betala välkomnar hon såklart lagen som försvårar tillvaron för de OF-kreatörer som faktiskt kan tjäna pengar på det. Total narcissist. OF är bara bra så länge det gynnar henne, men spenderar männen sina pengar på andra kvinnor istället för på henne så är OF dåligt (och männen dumma).

Samma gamla skåpmat, fast i fulare förpackning.
Det är inga me too-kvinnor som har knullat till sig filmroller. Och hur får du det till att de skulle vara bittra? Är de bittra för att de har knullat till sig filmroller? Konstig logik.
Citera
2025-11-03, 03:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Att kasta skit på sexköpare osv är en klassiker hos före-dettingar till kvinnor som inte längre kan krama pengar ur dem. Vi har sett det från sådana som Pamela Anderson m fl, vi har sett det från alla jävla MeToo-kvinnor som knullade till sig filmroller t ex. Tror mest det handlar om bitterhet. Sexköpare är bara dumma så länge de spenderar sina pengar på andra än en själv.

Nu försöker du försköna verkligheten, fakta är att många sexköpare är oerhört jobbiga, krävande, snåla, påfrestande och störda på olika sätt så när hon nu lämnat OF så fick hon ju chansen att säga vad hon egentligen tycker och tänker om de forna kunderna.

Du verkar tro att alla sexköpare är lika trevliga, snygga och generösa som Richard Gere i Pretty Woman 😁

Citat:
Vad gäller L*nda Sk*gge så var det väl endast chockvärdet som gjorde att vissa under en kort period plockade fram plånboken för att titta på tanten, snarare än någonting annat. När det lagt sig fanns där inte längre någon som var villig att betala för skiten och då är plötsligt alla män som nyss finansierade hennes liv värda att hata. Och nu när hon inte längre själv kan tjäna pengar på OF pga att ingen vill betala välkomnar hon såklart lagen som försvårar tillvaron för de OF-kreatörer som faktiskt kan tjäna pengar på det. Total narcissist. OF är bara bra så länge det gynnar henne, men spenderar männen sina pengar på andra kvinnor istället för på henne så är OF dåligt (och männen dumma).

Samma gamla skåpmat, fast i fulare förpackning.

Anledningen till att hon lämnade Onlyfans var pga den nya sexköpslagen, hon gjorde ett smart val där och satsade på en seriös karriär inom ett mer respekttabelt yrke.

Jag tror dessutom att de som nu riktar kritik mot henne för uttalandet att hon hatar sexköpande män är personer som själva köper sex på distans och att det svider att få höra sanningen om vad vissa kvinnor egentligen tycker om sina kunder.

Du pratade dessutom om fula förpackningar, hur tror du dagens kreatörer på OF och andra plattformar kommer att se ut om 20-25 år?
Citera
2025-11-03, 09:36
Medlem
K-Glitchens avatar
Jag har alltid gillat Skugge, En frisk fläkt och brutalt ärlig.

Jag tycker hon är snygg som fan men så är jag i samma ålder också men kan inte låta bli att undra om det verkligen går att tjäna pengar på att ha lektioner i pilates?
Uppenbarligen så verkar det fungera eftersom hon håller på men personligen tror jag att medel-Svensson hellre lägger pengarna på ett traditionellt gym eller tar crossfitpass. Men vad vet jag?

Som många andra säger tror jag också att hon hellre skulle tjäna stora pengar på att bli knullad men att hennes 15 minuter som porrstjärna var slut.
Citera
2025-11-03, 14:58
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Jag har alltid gillat Skugge, En frisk fläkt och brutalt ärlig.

Jag tycker hon är snygg som fan men så är jag i samma ålder också men kan inte låta bli att undra om det verkligen går att tjäna pengar på att ha lektioner i pilates?
Uppenbarligen så verkar det fungera eftersom hon håller på men personligen tror jag att medel-Svensson hellre lägger pengarna på ett traditionellt gym eller tar crossfitpass. Men vad vet jag?

Som många andra säger tror jag också att hon hellre skulle tjäna stora pengar på att bli knullad men att hennes 15 minuter som porrstjärna var slut.

Vad ska Linda försörja sig nu på?
Citera
2025-11-03, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Det är inga me too-kvinnor som har knullat till sig filmroller. Och hur får du det till att de skulle vara bittra? Är de bittra för att de har knullat till sig filmroller? Konstig logik.

Jaså inte? Hela Hollywood kryllar av dem. De är bittra nu för att de blivit äldre och tappat sin dragningskraft och därmed inte längre kan knulla till sig roller eller högre positioner som de kunde när de var yngre.
Citera
2025-11-03, 15:29
Medlem
PungiMunninens avatar
Har Linda Skugge någon känd personlighetsstörning?
Citera
2025-11-03, 16:00
Medlem
Citat:
Jaså inte? Hela Hollywood kryllar av dem. De är bittra nu för att de blivit äldre och tappat sin dragningskraft och därmed inte längre kan knulla till sig roller eller högre positioner som de kunde när de var yngre.
Ja men jag tänkte på Me too-kvinnorna i Sverige, eftersom Linda Skugge är svensk.
Citera
2025-11-07, 19:57
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PungiMunninen

Bra fråga, förmodligen ej diagnosriserad. Man får nöja sig med att dra slutsatser från hennes mun
Citera
2025-11-08, 17:41
Medlem
Ser att hon ”umgås” med unga tjejer från Konstfack och Nordensfotoskola. De verkar dela hennes intresse för sex och fotar sig i olika sexuella situationer. En är trans och den andra är fullkomligt sinnesrubbad. Kaka söker maka som man brukade säga. Vännerna från tiden i Berlin är nog glömda.Härliga Moby Dick och gänget. Nu är det lammkött som gäller för Linda.Däremellan blir det nog lite skidåkning med Gunde Svahn
Citera
2025-11-09, 20:05
Medlem
Rikskrim08s avatar
Linda är nog en av Sveriges fulaste personer. Helt obegripligt att hon kunnat försörja sig som "prostituerad"
Citera
2025-11-10, 09:46
Medlem
Jag tycker hon skaffar sig mer problem än vad hon behöver ha.

- Tatuerar sig kraftigt , gör henne mindre attraktiv.

- Sätter sig i situationer där följden blir att hon hatar män .OnlyFans leder oftast till att kvinnor hatar män.

- Är elak vore hon lite snällare skulle hennes problem minska ,hon skulle vara mer omtyckt.
Citera
2025-11-11, 12:41
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PungiMunninen

En personlighetsstörning konstateras av psykiatrin, och mig veterligen så har inte haft sjukskrivningar eller psyk-kontakter. Ett kriterium för att personlighetssyndrom, är att man är så pass avvikande att det blir ett problem i livet. Och Linda verkar ju leva och göra ungefär det hon vill.
Idiot och konstig kan man ju vara för det.

Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Ser att hon ”umgås” med unga tjejer från Konstfack och Nordensfotoskola. De verkar dela hennes intresse för sex och fotar sig i olika sexuella situationer. En är trans och den andra är fullkomligt sinnesrubbad. Kaka söker maka som man brukade säga. Vännerna från tiden i Berlin är nog glömda.Härliga Moby Dick och gänget. Nu är det lammkött som gäller för Linda.Däremellan blir det nog lite skidåkning med Gunde Svahn

Om Linda skulle ha något sorts psykiskt problem, så är det kanske att hon lutar åt det autistiska hållet. Hon verkar inte det minsta intresserad av att väcka reaktioner egentigen, men gör gärna uppseendeväckande saker om hon upptäcker att det går att tjäna pengar på det. Har en bekant som haft lite kontakt med henne, och som säger att Linda verkar totalt likgiltig för allt utom pengar.

Det är lite av en autist-grej att vara så pass "fördomsfri" som Linda verkar vara, och att liksom inte värdera något över huvud taget.
Jämför med en drama queen som Ann Heberlein, som typ ligger på golvet och tjuter när hon fått en negativ kommentar på Facebook. Ann är kontroversiell för att hon är intresserad av reaktionerna i sig, och hon skriver om saker för att de de facto intresserar henne.
Linda är ju inte där alls. Inget drama. Inga starka åsikter egentligen. Kom bara ihåg att säga något taskigt om någon med jämna mellanrum, så att det ramlar in några tusen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in