2010-12-28, 22:11
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychoftw
Bara för att HV kör över bollklubben varje gång de möts behöver du inte grina och sprida massa lögner om Sveriges bästa lag för tillfället.

Jag trodde vi snackade om HV och inte om Luleå?
Ifall du sedan söker bland statistken på stats.swehockey.se eller hockeyligan.se så kan du se att det jag sagt om HV inte alls är några lögner.

Dom faller enkelt och fuskar.
2010-12-28, 22:12
Medlem
Psychoftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Du menar samma lag som var totalt utspelat i förra omgången?
Med bra hjälp av domaren ja
2010-12-28, 22:14
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Du har helt rätt ser jag nu, pucken skruvar sig runt stolpen tar hål på nätet utifrån och studsar ut igen :sneaky
Om du hade lärt dig att läsa så hade du inte behövt skriva det där..
2010-12-28, 22:14
Medlem
Psychoftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jag trodde vi snackade om HV och inte om Luleå?
Ifall du sedan söker bland statistken på stats.swehockey.se eller hockeyligan.se så kan du se att det jag sagt om HV inte alls är några lögner.

Dom faller enkelt och fuskar.
Att falla enkelt och fuska låter väldigt likt det fbk håller på med i varenda match.
2010-12-28, 22:17
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychoftw
Att falla enkelt och fuska låter väldigt likt det fbk håller på med i varenda match.

Visa en källa som styrker det du säger och jag ska börja besvara dig.
Just nu borde du istället läsa dom två källor som jag angivit och så skulle den här diskussionen snart dö ut då du antingen förstår hur fel du haft och håller tyst eller så agerar du som en typisk HVit och gräver ned dig i din skyttegrav och fortsätter hävda din åsikt trots att all officiell statistik säger emot dig.

Din boll.
2010-12-28, 22:19
Moderator
Gromguttens avatar
Sådärja. Nu børjar det arta sig. Øver till ES-tråden... Det går bra att svara SweTech där på hans senaste brandfackla, eller vad annat som finns att diskutera från den här tråden eller annat.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in