2011-01-07, 16:02
Medlem
skramses avatar
Nu sitter jag på en limpa röd marlboro och en vit Nokia N97

Edit. Gjorde visst ett regelbrott här så jag tar bort den biten
Senast redigerad av skramse 2011-01-07 kl. 16:25. Anledning: gjorde något olovligt
Citera
2011-01-07, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tfvbhy9,82
Intressant tråd. Sälja ciggen utanför en högstadieskola kanske kan ge bra avkastning?

Lite inspiration om att det iaf har fungerat för någon annan, om man ska tro artikeln: http://www.va.se/nyheter/2010/07/21/mobil-mot-porsche/index.xml

Om jag minns rätt så var det en snubbe som lyckades göra samma sak, fast från en penna till ett hus eller liknande.
Citera
2011-01-08, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLilaSko
Om jag minns rätt så var det en snubbe som lyckades göra samma sak, fast från en penna till ett hus eller liknande.

Ja men om man räknar timpenningen på all tid han la (även han i artikeln, där det står "flera timmar per dag") så tror jag man tjänar på att ha ett arbete
Citera
2011-01-08, 14:33
Medlem
skramses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5829462
Ja men om man räknar timpenningen på all tid han la (även han i artikeln, där det står "flera timmar per dag") så tror jag man tjänar på att ha ett arbete

Hobby vid sidan av arbetet Ger mer än att spela wow iaf
Citera
2011-01-13, 16:28
Medlem
Hur har det gått för dig, fått sålt allt/bytt allt?
Citera
2011-01-14, 09:05
Medlem
skramses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLilaSko
Hur har det gått för dig, fått sålt allt/bytt allt?

Det har inte gått något vidare funderar på att ta lite av pengarna från ciggen och lägga upp mobilen på blocket eller tradera. Förslag sökes ska jag försöka sälja den dyrt/billigt eller byta mot något mindre värdefullt men mer attraktivt
Citera
2011-01-14, 11:07
Medlem
Brukspartiets avatar
uppmuntrar även andra att till sig detta, väldigt intressant tråd

Köpa en sketen bil för att sen piffa upp och sälja är en gammal metod.
Citera
2011-01-14, 14:38
Medlem
Detta påminner starkt om filmen P & B regiserad av Hasse Alfredsson. Se den om du inte har gjort det..

http://nyheter24.se/filmtipset/film/p-och-b.html

Skulle va kul och se legala tips, för egen del..

Ett ganska riskfritt tips är: köp gröndiesel (lätt brännolja) från något företag som använder det till uppvärming, skattefritt. Sälj för 8-9 kr liter på blocket. Strykande åtgång..
Citera
2011-01-15, 18:57
Medlem
skramses avatar
Tackar för förslagen

Sitter fortfarande på luren, har fått några förslag men de har inte varit någonting jag tyckt vart bättre så jag håller den ett tag till innan jag tar till blocket
Citera
2011-01-27, 19:25
Medlem
skramses avatar
Vart bannad en vecka pga den här tråden så jag kommer inte fortsätta posta uppdateringar angående det här. Ciao
Citera
2011-01-31, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skramse
Vart bannad en vecka pga den här tråden så jag kommer inte fortsätta posta uppdateringar angående det här. Ciao

Fan!
Citera
2011-02-18, 22:06
Medlem
skramses avatar
Vet att jag sa att jag inte kommer posta här mer men va fan jag bryter inte mot någon regel om jag säger vad jag har bytt till mig.

Det här är alltså INTE någonting jag försöker byta bort eller sälja på flashback, jag vill inte ha PM om byten eller något liknande precis som det var sagt från början.

Om någon får för sig att banna/blocka mig får du/ni gärna läsa vad tråden handlar om innan utförd handling.

Det har skett några byten sen senaste uppdate men för att inte reta upp någon postar jag inte mer än nödvändigt. Nuvarande objekt är en Macbook pro. Känns lite jobbigt att ha något så uschligt stående

10 månader kvar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in