2010-12-24, 01:34
Medlem
Aleopas avatar
Thåströms
Citera
2010-12-24, 03:04
Medlem
Akkachangs avatar
The Lonely Islands andra album är man ju lite taggad för! I Just Had Sex är ju grym.
Amon Amarths nya kommer säkert bli grymt också. Har det släppts något låt från det än?
Citera
2010-12-24, 03:24
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Kommer sjukt många album av grymma band i början av nästa år men en som jag ser fram emot lite speciellt är Emmure's nya skiva. Deras senaste ''Felony'' var verkligen grym, inget mästerverk som de två tidigare skivorna ''Goodbye to the Gallows'' och ''The Respect Issue'' men fortfarande otroligt bra. Älskar dem och är sjukt spänd på hur denna skiva kommer bli.
Citera
2010-12-24, 04:36
Medlem
Dr. Dre - Detox helt klart.
Citera
2010-12-24, 11:48
Medlem
GrimFausts avatar
Devin Townsend släpper två skivor nästa år, Deconstruction och Ghost. Kommer säkert bli hur feta som helst. Sen får man hoppas att Gojira släpper sin kommande EP då också. har hört rykten om att Opeth skulle släppa något också, hade vart trevligt.
Citera
2010-12-24, 12:24
Medlem
Kung Ankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaborik
Motivere gärna varför också

Själv ser mest fram emot Lil Wayne - Rebirth

Ja det var en bra motivering. Inte.

Burial. För att hans senste alster, i mina öron, är det bästa dubstepalbumet någonsin. Hittills. Och han har ju ett jvlit eget sound. Mörk Londonförort, typ.
Citera
2010-12-25, 00:07
Medlem
brenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrugalRon
Dr. Dre - Detox helt klart.
Man kan alltid drömma att det blir så
Citera
2010-12-25, 21:28
Medlem
rocktommys avatar
hoppas på att Red hot chili peppers ska släppa sin nästa platta 2011
ska bli intressant att höra hur det kommer låta med deras nya gitarrist
är ganska säker på att dem kommer lyckas behålla kvaleliten även om stilen kanske ändras lite
Citera
2010-12-25, 21:36
Medlem
LilAardbeis avatar
Mustasch helt klart. Ralf är ju bara för härlig.
Citera
2010-12-25, 21:41
Medlem
Amon Amarth hade väl som sagt nåt på gång, och hade inte Opeth nåt på G också?
Wintersun - Time kan man ju drömma om, men det har man gjort några år
Citera
2010-12-26, 00:49
Medlem
Ser väldigt mycket fram emot nya plattan med Moonsorrow, som ska komma ut tidigt nästa år. Enligt studiobloggen verkar det som att de hittat en bra balans mellan deras nya och gamla sound, vilket kommer vara intressant att lyssna på.

Amorphis har precis avslöjat att de har ett nytt album på gång tills sommaren/hösten 2011. Amorphis har släppt 3 klockrena plattor på rad efter deras byte av sångare och jag har svårt att se att de skulle misslyckas med denna.
Citera
2010-12-26, 00:58
Medlem
Fan nu står det verkligen still..

Dom banden jag kan komma på just nu är Cancerslug och Gorgeous Frankenstein. Men det är nog mycket mer också i olika genrer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in