2009-10-12, 15:24
Medlem
Vet ej..Har inte tidningen utan råkade se det när jag satt i ett väntrum.
Citera
2009-10-12, 15:26
Medlem
Guldgosse??

Såg bilden på denne nersgård..Guldgosse??Kan inte ens säga farsor på stan..Måste bli farfar på stan..Liten ny Hans scheike i gbg
Citera
2009-10-12, 18:05
Medlem
RedSavinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter-gbg
Det är en Christian Bidegård från Onsala som är satt i konkurs i Stockholm.Stod att läsa i Dagens nyheter idag...Är det denna tro??

Förvånande att det inte hänt tidigare.

Han valde att hoppa av tvåårig ekonomisk linje i gymnasiet efter en termin då han tyckte att studietakten var för hög
Citera
2009-10-12, 21:08
Medlem
Räddningsaction??

Citat:
Ursprungligen postat av trustor1
Är nu ganska säker på att det inte är Klas som är Gbg-langaren.

Hörde däremot att Klasse hade cashat in ordentligt på att sälja lägenheter i Dubai? Någon som vet mer? Såg honom även åka runt i sitt guldfärgade lyxåk härom dagen, så bilen har han kvar. Känns inte som att det går någon nöd på honom.

Känns lite som en räddnings action för att rädda hans anseende..Har man skaffat sig ett skuldsaldo på 300 hos fogden och kör runt i en bil som finansbolaget dessutom inte får bet för och har körförbud och har något att casha in så hade man nog gjort det tidigare.......
Citera
2009-10-12, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter-gbg
Känns lite som en räddnings action för att rädda hans anseende..Har man skaffat sig ett skuldsaldo på 300 hos fogden och kör runt i en bil som finansbolaget dessutom inte får bet för och har körförbud och har något att casha in så hade man nog gjort det tidigare.......

Sen går ju bostäder i Dubai inte som smör för tillfället...Och det lilla de får sålt är så kraftigt nedsatt att vinsten är försumbar.

Låter som riktigt skitsnack i mina öron. Dessutom en väldigt lätt sak att ljuga om, ingen som kan kontrollera om det stämmer osv
Citera
2009-10-12, 22:18
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Sen går ju bostäder i Dubai inte som smör för tillfället...Och det lilla de får sålt är så kraftigt nedsatt att vinsten är försumbar.

Låter som riktigt skitsnack i mina öron. Dessutom en väldigt lätt sak att ljuga om, ingen som kan kontrollera om det stämmer osv

Sant, marknaden står mer eller mindre stilla där, det är inte alls samma efterfrågan just nu. En polares farsa blev erbjuden ett kilo guld och en merca ifall han köpte en lgh, så du har helt rätt, det är inte rinnande smör just nu.
Citera
2009-10-15, 16:28
Medlem
Polare? Jag medger att jag ibland springer på Klasse-Maja och att jag köpt en rörelse av honom. Men någon kpntakt, förutom det, har jag inte.

Men om Klasse läser detta, vill jag gratulera honom på födelsedagen.

Hörde fö ett rykte, att en av våra stjärnkrogar var bokad för 30 pax ikväll. Återkommer när jag bekräftat vilken.

Om han är pank, så gör han ett fantastiskt jobb med att hålla fasaden uppe och svar nej, jag är inte medbjuden på middagen ikväll.

Mvh
Citera
2009-10-15, 23:51
Medlem
Var tog redbergsplatsens inlägg vägen?

Var tog "redbergsplatsen"s inlägg vägen?
Citera
2009-10-16, 00:29
Bannlyst
Kul att se hur denna tråd utvecklar sig. Som jag skrev tidigt i denna tråd: en självupptagen fjant. Ingen av våra vänner från Göteborg har än så länge lyckats ta död på detta intryck.
Citera
2009-10-16, 11:51
Medlem
Bilarna är ju överskrivna i aktiebolaget där de inte kan nås.
Ska bli kul när nersgård får beskatta dem som tillgång vid nästa bokslut.

Men ni som tror att Nersgård är slut som artist tror helt fel. En man som han slutar aldrig, det finns upp och nergångar men han kommer aldrig hamna ute på gatan.
Sitt krogliv och tajslynor är det enda han har, så han kommer fortsätta.
Allt för att hålla anseendet uppe.
Citera
2009-10-20, 20:26
Medlem
Sitter Stefan Frohm inne?

Har fått höra att Stefan Frohm, sitter häktad. Någon som hört något angående detta? Går det att kolla upp?
Citera
2009-10-20, 21:08
Medlem
Häktad ja!!!

Det verkar vara så att verkligheten har kommit ikapp den käre Frohm, sitter på häktet, men vet inte varför, kanske någon som vet??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in