2011-04-01, 09:50
Medlem
kapning av lastbilstransporter de va nåt nytt hehehe de trode ja inte dom pysslade me......narkotika vet ja men men deras cola e dåligt å över pris
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Narkotika
Kapning av lastbilstransporter
Blåsa oskyldiga människor, något de satt i system och tjänar miljoner på.
Häleriverksamhet

Listan kan göras lång.
Citera
2011-04-01, 12:27
Medlem
Citat:
Narkotika
Kapning av lastbilstransporter
Blåsa oskyldiga människor, något de satt i system och tjänar miljoner på.
Häleriverksamhet

Listan kan göras lång.

Kapning av lastbilstransporter? Hur går de till väga med det? Osannolikt att bedragare skulle göra det själva så tar dom hjälp av kriminella "på gatunivå" då?
Citera
2011-04-02, 17:20
Medlem
Måste bara upplysa om att Nersgård bland hundratalet fordringsägare som jagar honom lyckats skaffa sig en riktigt olämplig sådan. Nämligen självaste Göteborgs tingsrätt som gått till kronofogden med en ansökan om betalningsföreläggande gällande en obetald faktura för fotokopior på 257 kronor.
Det är till att välja sina borgenärer....
Och snart ska han inför samma tingsrätt för bland annat misshandel och grovt rattfylleri....
Citera
2011-04-03, 15:29
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Måste bara upplysa om att Nersgård bland hundratalet fordringsägare som jagar honom lyckats skaffa sig en riktigt olämplig sådan. Nämligen självaste Göteborgs tingsrätt som gått till kronofogden med en ansökan om betalningsföreläggande gällande en obetald faktura för fotokopior på 257 kronor.
Det är till att välja sina borgenärer....
Och snart ska han inför samma tingsrätt för bland annat misshandel och grovt rattfylleri....

Man upphör aldrig att förvånas Vad tragisk han är.
Citera
2011-05-06, 14:53
Medlem
Justitiemords avatar
Nu är det dags att återuppta grävandet!
Citat:
Mycket intressant info, och snacka om en djungel av namn hit och dit. Ansari sågs senast för någon vecka sedan köra omkring med Audin. Frågan är vad Jonas har för relation till Reza Ansari och hur kommer det sig att en person som Robert "Arsleberg" inte gör en bakgrundskoll på en ny medarbetare..
Jonas Gåde glider runt i en grå Ferrari 360, XSL 794. Ägare till denna är Herrgårdsbostäder i Onsala AB, där Martin Wirén sitter som styrelsesuppleant. Wirén har kopplingar till Ansari och diskuterades tidigare i tråden.
Citera
2011-05-06, 23:03
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Nu är det dags att återuppta grävandet!

Jonas Gåde glider runt i en grå Ferrari 360, XSL 794. Ägare till denna är Herrgårdsbostäder i Onsala AB, där Martin Wirén sitter som styrelsesuppleant. Wirén har kopplingar till Ansari och diskuterades tidigare i tråden.

Mycket intressant information, självaste Martin Wirén åker omkring i en Volvo XC70 från 2007, bilen har dessutom körförbud
Reg-nr på den Volvo som tattaren Wirén åker omkring i är GCE 520.

Frågan är om Ferrarin går runt bland dessa avskum, minns nämligen att jag sett Reza flera gånger i en grå Modena 360. Ska titta i mitt bildarkiv om jag kan tyda reg-nr på den bilen, har nämligen en bild på den

Jag kan även avslöja att Martin Wirén, Stefan Frohm och Reza Ansari har något på gång.
En fågel viskade i mitt öra att dom har en stor blåsning på G.
Jag vet tyvärr inte vad deras offer heter, men han är svensk, blond till hårfärgen, och jag tror att han kör en silverfärgad BMW-7 Serie.
Dom försöker få honom att satsa pengar i något som inte existerar, herr Wirén uttalade vid ett flertalet tillfällen under denna diskussion orden "E du me maj"

Det är dags att gräva fram allt om Martin Wirén, för här har vi en storbedragare som springer Stefans ärenden.
Citera
2011-05-07, 13:38
Medlem
magusmaximuss avatar
Citat:
Det är dags att gräva fram allt om Martin Wirén, för här har vi en storbedragare som springer Stefans ärenden.
Tjommen har en härlig skattesmäll på 4,5 miljoner att vänta på.
http://hallandsposten.se/nyheter/laholm/1.798502-miljonskattesmall-efter-tomtaffar
”Skatteverket slog bakut när Martin Wirén deklarerade sin del av vinsten som inkomst av kapital. Enligt myndigheten bedrev Vilpen en ren näringsverksamhet, så kallad kvalificerad tomtverksamhet, och ska skatta och betala avgifter därefter. Det ger Skatteverket rätt till en betydligt större del av kakan.”

Han är en känd bedragare med kopplingar till norska diton så som Jon Olav Birkeland, Petter Juritzen och Pål Juritzen. Ett aktuellt bedrägeri i Smögen har nått pressen. Det bolaget, Smorhagen Invest AB, är Wiren styrelsesuppleant i.
http://www.e24.se/business/fastighet-och-bygg/byggfiasko-i-smogen-mardrom-for-placerare_2589133.e24
Citera
2011-05-08, 16:41
Medlem
Justitiemords avatar
Fick ett mycket intressant pm, som jag härmed delar med mig av.
Citat:
Lite färsk info:
Reza Ansari glider åter igen runt i den svarta Bentley GT´n, som han i vintras för första gången sågs nyttja. Den har inte synts till vid huset på Lyckhemsvägen 12 under vintern, men som sagt, nu kör han den igen.
Den jagade Klas Nersgård tycks nu ha flyttat in hos Reza Ansari.
Nersgård parkerar alltid sin Land Rover Discovery III (WLY 609) i skydd av några träd några få steg från parkeringsplatsen mellan huset och väg 158, så att den inte skall synas från väg 158.
Inne på tomten eller på nämnda parkering står allt som oftast ett antal mer eller mindre exklusiva bilar parkerade.
Victoria Varnlöv´s svarta MB500 Cab står ofta parkerad framför huset.
Man kan antaga att det till och från vistas väldigt många männsikor i huset.
Vem är Victoria Varnlöv, och vad vet vi om henne?
Citera
2011-05-08, 17:43
Medlem
Blackra1ns avatar
Citat:
Fick ett mycket intressant pm, som jag härmed delar med mig av.

Vem är Victoria Varnlöv, och vad vet vi om henne?

KONSULT V. WARNLÖF
Hovås Vassgång 30
436 55 Hovås
Västra Götalands län
031-143612
F-Skatt: Aldrig registrerats
Citera
2011-05-08, 17:47
Medlem
Justitiemords avatar
Vi måste ju naturligtvis även posta hennes "organisationsnummer", så att Leffe kan gräva.
19661122−5100
Citera
2011-05-09, 19:28
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Vi måste ju naturligtvis även posta hennes "organisationsnummer", så att Leffe kan gräva.
19661122−5100

Thanks, kollar upp henne under morgondagen, får sätta en anteckning på det så jag inte glömmer av det

Det är dags att vi gräver upp all skit om dessa karlar. Nersgård syns ofta på Lipp, under SD-demostrationen syntes han till på Lipps uteserveringen med övriga pöbeln, även tattaren Martin Wirén var närvarande.

Vilket liv Klasse-Maja lever, spöar prostituerade, jagas av fogden, men sitter obekymrat och dricker billigt skitvin på Lipp Sverige i ett nötskal.

Frågan är hur länge Klasse-Maja bott hemma hos Reza Ansari, bedriver Ansari hotell numera eller vad? Bor hans homosexuella bror kvar?
Citera
2011-05-10, 15:56
Medlem
dentJrs avatar
[quote=Leif.Jennekvist]Thanks, kollar upp henne under morgondagen, får sätta en anteckning på det så jag inte glömmer av det

Det är dags att vi gräver upp all skit om dessa karlar. Nersgård syns ofta på Lipp, under SD-demostrationen syntes han till på Lipps uteserveringen med övriga pöbeln, även tattaren Martin Wirén var närvarande.

Vilket liv Klasse-Maja lever, spöar prostituerade, jagas av fogden, men sitter obekymrat och dricker billigt skitvin på Lipp Sverige i ett nötskal.

Frågan är hur länge Klasse-Maja bott hemma hos Reza Ansari, bedriver Ansari hotell numera eller vad? Bor hans homosexuella bror kvar?[/QUOTE

reza är en mkt givmild person så förklaringen är att han har väldigt trevliga middagsbjudningar vilket nämnda herrar brukar närvara på ;-).

Men leffe Gabrielle Rogivue Bergman verkar ju riktigt riktigt trevlig henne har man ju missat ,,, mera info om henne vore ju bra mkt roligare ;-)

Mvh/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in