En fågel släppte ner ett PM i min inbox

Notera att jag bara lagt upp vad som skrivits till mig, dock så stämmer det mesta i den här texten, jag har läst domar där Reza haft restaurangkonflikter.
Brodern Hussein ska vi inte tala om, han är en historia för sig, Rezas lilla slav
Citat:
Reza AnsariAN
Länge sen i 1994 eller 1995, var Reza ansari's bror namnet är Hassan Ansarian (anledningen till att deras efternamn slutar olika är för att iransa säkerhetsenheten är efter Reza.) De hamnade i bråk i en av Reza's restaurang som va i antingen Linköping eller Norrköping, Hassan hade sin lilla son med sig och de sloog skiten ur tre araber som kom dit. Lilla pojken va traumatiserad gömd under bordet. pga av Reza som tvingade sin bror och lilla pojken som blev indragna i dramat, blev Hassan och sonen tvugna att gå från Sverige. Han skiter i sin egen bror, och brorson. Det enda viktiga för Reza är pengar och att få sätta på små flickor i sin dotters ålder. Den andra brodern Hussein, är en föredetta heroinmissbrukare och homosexuell, driver nu en restaurang i Göteborg.
Och det skatteverket borde göra är att gräva djupt i hans skatte historia så kan Reza sitta i fängelset ett par år. Nu är han i Antikaffärer i Sverige och utanför, med detta skrapar han fram en massa olagliga pengar. Han gillar inte någon förutom dem han kan utnyttja.