Dogs are the leaders of the planet. If you see two life forms, one of them’s making a poop, the other one’s carrying it for him, who would you assume is in charge?
Now they show you how detergents take out bloodstains, a pretty violent image there. I think if you've got a T-shirt with a bloodstain all over it, maybe laundry isn't your biggest problem. Maybe you should get rid of the body before you do the wash.
Där kan man länka sig vidare till ticknets hemsida och förköpa biljetter, jag köpte just min till a-sektions läktaren.. 1800 för bästa parkett kändes som lite för mycet pengar, så jag nöjde mig med a-parkett för 1340
Där kan man länka sig vidare till ticknets hemsida och förköpa biljetter, jag köpte just min till a-sektions läktaren.. 1800 för bästa parkett kändes som lite för mycet pengar, så jag nöjde mig med a-parkett för 1340
Hutlöst dyrt för övrigt, om ni frågar mig.
Jag håller med, lite väl saftiga priser. men kanske blir billigare om man väntar och köper på blocket några veckor innan. Men då finns det ju en risk med att det blir dyrare också. Lite gamble!