Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Resultat: Bör avdelningen "Flashback" läggas ned?
Ja, lägg ner den här avdelningen
11,70%
31 röster
Nej, behåll den. Den har ett syfte
88,30%
234 röster
  • 4
  • 5
2004-10-07, 00:28
Medlem
Kaimass avatar
Jag vill att Flashback ska va kvar!!!!!
Citera
2004-10-07, 12:15
Medlem
icys avatar
Om man skall gå efter omröstningen verkar det som forumdelen flashback kommer att förbli kvar, har själv yrkat för att den skall tas bort innan. Nu bryr jag mig faktiskt inte speciellt, men man kan ju fråga sig hur nyttig forumet är. Tycker det är mest gnäll, och emellanåt rena personangreppen. Ytterst sällan det finns nyttiga trådar där, men det händer, så därför yrkar jag för att admin istället gör reglerna strängre mot meningslöst gnäll, och kanske gör något tillägg till reglerna, så att forumet inte blir "gnällmaffians" huvudsäte.
Citera
2004-10-07, 16:00
Bannlyst
Tar Du (admin) åt dig av kritik som skrivs här så behåll forumet för all del.

Tar du inte åt dig (som i linje med vissa mods) så kan du lik väl stänga ner avdelningen för då finns det ingen mening med det.

Med det sagt så avstår jag från att rösta och lämnar över valet till Dig
Citera
2004-10-07, 16:03
Medlem
hagge3s avatar
Även om jag inte skriver så mycket här inne så tycker jag att den ska vara kvar. Det är bra att man kan gå in och kolla vilka som fått varningar m.m.
Citera
2004-10-07, 22:35
Medlem
Hagriddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Även om jag inte skriver så mycket här inne så tycker jag att den ska vara kvar. Det är bra att man kan gå in och kolla vilka som fått varningar m.m.

Du verkar ha missar den här tråden. http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=153746

Detska bli intresant och se om det startas många trådar som "Har xxxxxx blivit bannad eller har han slutat skriva?"
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in