2017-01-04, 01:32
Medlem
karlsoons avatar
Googla hennes adress och ta Gatuvy så får ni även se den berömda husvagnen uppställd på tomten.
Citera
2017-03-04, 21:45
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartstol
verkar va en mycket kåt och kinky kvinna, skulle gärna delta på gb med henne !
riktig liten affe tant som gillar kuk, piss och sperma!
Hehe ja en riktig liten gobit det där..
Är inte hennes karl fackombud för elektrikerna?
Måste vara härligt att se sin dam bli nerpissad hahaha.
Senast redigerad av hängballen 2017-03-04 kl. 21:55.
Citera
2017-05-29, 16:09
Medlem
hängballens avatar
Ingen som har någon ny info om denna överäckliga dam?
Citera
2026-07-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snes
"Prinsessans" senaste gangbang på manhattan: http://www.eroprofile.com/m/videos/album/GangBang-pa-Manhattan-2015-september-2013
har du mer??
Citera
2026-07-27, 01:49
Medlem
grekkoz1s avatar
En av de få kvinnorna i Sverige som tillochmed bögarna blev avundsjuka på, jag kommer ihåg att jag skrev på hennes qx-kommentatorssida då hon hade gjort ett nyreggat konto för att visa en vackrare fasad något i stil med "är det inte du som drack piss?", genuin fråga, och jag fick typ 20 mail ifrån folk som sa "bra, outa henne som den jävla slyna" likt en hatvåg.

hon och Ava Devine har ganska många snarlika historiska relationistiska band, Ava Devine sa i en intro till en fuckmachine-scen att hennes bögkompisar sa att hon var med bög än dem för hon krävde mer kuk och sås än vad dem gjorde.
Citera
2026-07-27, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
En av de få kvinnorna i Sverige som tillochmed bögarna blev avundsjuka på, jag kommer ihåg att jag skrev på hennes qx-kommentatorssida då hon hade gjort ett nyreggat konto för att visa en vackrare fasad något i stil med "är det inte du som drack piss?", genuin fråga, och jag fick typ 20 mail ifrån folk som sa "bra, outa henne som den jävla slyna" likt en hatvåg.

hon och Ava Devine har ganska många snarlika historiska relationistiska band, Ava Devine sa i en intro till en fuckmachine-scen att hennes bögkompisar sa att hon var med bög än dem för hon krävde mer kuk och sås än vad dem gjorde.
synd om dem, hon är ju het.

tänk om alla kvinnor var som henne
Citera
2026-07-27, 03:44
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
synd om dem, hon är ju het.

tänk om alla kvinnor var som henne

Hon hade ganska många smaskiga historier om hur hon gillade (med sin partner) att boka hotell i större städer, klä sig som ett sprutluder och gå ner å ta en cigarett vid entrédörren och ragga upp grabbar som antingen bodde på hotellet eller bara gick förbi.
Det gamla snuskskämtet om: hur vet man att en blondin haft en bra kväll? släng trosorna på väggen och se om de fastnar.
Fast i hennes fall kunde man slängt henne i väggen och försöka få ner henne med en jackhammer
Citera
2026-07-27, 14:00
Medlem
Citat:
Hon hade ganska många smaskiga historier om hur hon gillade (med sin partner) att boka hotell i större städer, klä sig som ett sprutluder och gå ner å ta en cigarett vid entrédörren och ragga upp grabbar som antingen bodde på hotellet eller bara gick förbi.
Det gamla snuskskämtet om: hur vet man att en blondin haft en bra kväll? släng trosorna på väggen och se om de fastnar.
Fast i hennes fall kunde man slängt henne i väggen och försöka få ner henne med en jackhammer
som sagt hon är het, håller hon på än??
Citera
2026-07-27, 15:42
Medlem
Citat:
har du pratat med henne?
Citera
2026-07-27, 15:44
Avstängd
pickalulus avatar
Medveten om att trådstarten är gammal, vad gjorde hon på QX/qruiser, är/var det inte en renodlad bögerisida?
Citera
2026-07-27, 16:28
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Medveten om att trådstarten är gammal, vad gjorde hon på QX/qruiser, är/var det inte en renodlad bögerisida?

bögar = killar som gillar killar men som älskar straighta killar
qx = en sida där straighta killar kunde välja å vraka i sin tysthet

så hon som stenkåt tjej glida in där å fiska upp en å annan manshor-gädda var nog inte svårt
Senast redigerad av grekkoz1 2026-07-27 kl. 16:31.
Citera
2026-07-27, 16:30
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
har du pratat med henne?

Nej, vid tillfället jag var aktiv där, och hon också, hade jag inget wet-intresse, därför tog jag aldrig kontakt.

Men jag har sett en hel del av hennes material då, hon måste ha varit minst 40 runt 2013, men hon var nog riktigt pinglig i hennes sena tonår och en bra bit upp till 35+
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in