Resultat: vilka är med natur-och-myror att försöka skapa en bättre&trevligare sida att vara på?
Jag är med
59,21%
209 röster
Nej tack
40,79%
144 röster
2010-12-26, 08:32
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Nej självklart så bör vi inte införa en regel mot att vara taskig och det står det ju inte något om i trådstarten heller. Det handlar snarare om att uppmuntra folk att inte vara det.

Det är ju väldigt intressant att läsa flera seriösa debatter här men de blir mindre intressanta och mindre seriösa om halva massan av deras inlägg består av personangrepp imo.
Citera
2010-12-26, 08:48
Medlem
Medias avatar
Har ett kanske lite lämpligare forum för dig, svordomar är tillåtna, om det inte är i en förolämpning mot annan medlem, kanske låter som nåt? är för harry potter fans, och harry potter är ju snäll.

http://www.mugglarportalen.se
Citera
2012-07-15, 17:03
Medlem
Well, well... jag vill först säga att du har rätt så in i bomben om det där.
Men tänk på att: De som ordblixtar och hotar och är jävliga över internet sitter i sina datafåtöljer och känner sig STENTUFFA.
Men dessa människor är oftast så osäkra att de aldrig skulle våga förolämpa någon i VERKLIGHETEN!
Det är den typen av människor som knyter handen i fickan och sätter upp en liten arg lapp istället för att konfrontera sin motståndare.

För en stund sedan försökte jag förklara att fildelning i praktiken är stöld. Då, isället för att komma med ett värdigt motargument, så säger en person till mig att jag argumenterar så sorgligt dåligt att jag hellre kunde hålla tyst.
Men jag betvivlar att han/hon hade vågat kläcka ur sig en sådan sak om vi två stod och pratade öga mot öga...

Mvh Ron.
Senast redigerad av Ron-Ronald 2012-07-15 kl. 17:06.
Citera
2012-07-15, 17:37
Medlem
Germanias avatar
om du argumenterar med hjälp av floskler och slagord så ÄR du ju en jubelidiot.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in