http://www.muslima.com/ar/profile/showProfile/ID/984609?searchposition=20&searchtotal=1816
gulasnubben du är en pärla
Islam - sunni
Född / överfört Född muslim Alla
Religiösa värderingar Mycket religiösa Alla
Letar du efter en practecing flicka, att ansluta sig till en härlig familj och göra den större. Letar du efter någon att acceptera Deen av Allah som det är och dont har något emot att andra hustru. Jag kommer Inshallah vara lika för båda i allt. Som sed profeten SAW, glada dem för deras religion, familj, pengar och skönhet. I'am letar mostely för religion ... Om du har en eller flera av vad Profeten rekommenderar, hör gärna av dig.
JazAllah Kher
Jag är född i Bagdad, Irak. Vi flyttade till Sverige 1992. Jag flyttade till Sverige 2001 för att studera. Jag har Bacholar examen i sjukgymnastik. IAM gift mening 2004 och har 2 flickor. En är 3,6 och den andra är 1,6 år gammal. Jag vill gifta igen, och skulle vilja ha en stor familj. Min fru gick med på detta. IAM söker en practecing muslim, sunni, älskar barn och vill behaga Allah före mig. Ecenomically, är ok. Jag kan inte säga är rik, men alhamdolillah inte fattiga. När jag har extra pengar ger jag för de behövande. Vilket också är importat att du inte kommer att tänka på det.
I framtiden är ute efter att flytta till ett arabiskt land och bosätta sig där ...
Hoppas du är en stark beliver och att sträva efter Jannah, om du är. Hör av dig snälla, wsalamo alekom
Han är så religiös och fan av massa sidor forum martyrskap rubbet
Klart det är han som även är terroristbombaren skulle förvåna mig annars
Citat:
Ursprungligen postat av losingyou
Har han några syskon? Ålder på dessa?
Förmodligen 2 syskon en 33 och en 16 båda är systrar i så fall
Taimour Abdulwahab
Fyller 29 år idag, född den 12 december 1981