2010-12-11, 23:54
Medlem
Ska bli intressant att se sen hur mycket bidrag mannen hann ta emot innan han tackade genom att försöka döda så många svenskar som möjligt.
Citera
2010-12-11, 23:55
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajax67
Hatar är ett starkt ord, men ja, skicka hem alla som inte tar avstånd från detta.

Om ni menar mig så är jag inte lika våldsam.

Jag vill ha fred men islamisterna är ett hot och jag vill att dom ska dö.

Min familj flydde islamisterna dom döda min mormor och nu ska dom få dom jävlarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseKongoo
Men är du trög på riktigt eller? Vilka andra grupperingar är det som uttalat ett hot mot Vilks och nu även mot Svenska folket? Svara på det ditt troll?

Och vad har burka med saken att göra??

Fanatiska muslimer, det vet vi alla.
Men du menar, att om vi inte hade haft muslimer boende i Sverige, hade detta aldrig hänt?

Och angående burkan, gå tillbaks och läs vad det handlade om så förstår även du kanske vad jag menade.
Citera
Medlem
Norpheuss avatar
Reinfeldts julklapp till det Svenska folket?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Det är bra det för ni kommer straffa oskyldiga pga ert vikingsblod i ådrorna.

Jag lovar dig en sak jag ska spotta på en rinkebyinavel nästa gång jag ser en. Han kan iaf inte göra ett skit mot mig...

Det är bra att svenskarna vaknar vi kristna araber står vid er sida vi har också fått nog.

Det finns allvarligt kriminella svenskar som gör mos av muslimer också, men de är få...
Citera
2010-12-11, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Nu kan vi gott använda mångkulturell logik:

94,3 % av svenska folket röstade för att vi ska ha detta på svenska gator

Haha det var min första reaktion. Jag hoppas innerstadsfolket är nöjda nu. Där röstade väl omkring 97% för att vi ska ha detta på våra gator.
Citera
2010-12-11, 23:56
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajax67
Fanatiska muslimer, det vet vi alla.
Men du menar, att om vi inte hade haft muslimer boende i Sverige, hade detta aldrig hänt?

Och angående burkan, gå tillbaks och läs vad det handlade om så förstår även du kanske vad jag menade.

Det är väl troligt.
Citera
2010-12-11, 23:59
Medlem
Orzions avatar
Det känns overkligt att se en självmordsattack i Sverige. Man kan knappt tro att det är sant, har fortfarande inte hämtat mig från chocken. Frågan är om detta får en engångshändelse eller om utvecklingen kommer fortsätta i denna riktingen och att vi får se fler självmordattacker i Sverige i framtiden med dödlig utgång.
Citera
2010-12-11, 23:59
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimus-Q
Tror snarare att det är nån psykisktskadad mupp som ligger bakom detta snarare än en "terrorist" från en organisation.
Du blir emotsagd av experter din vidriga rasfrämling,

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8266091.ab
Citera
2010-12-12, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tornet75
Du låter sjukt lik Göran Greider, "allt är USA:s fel".
I övrigt samma gamla vänsterfloskler som vanligt... *gäsp*

Motbevisa då istället för att skaffa dig billiga poäng genom att peka på vänsterflummet.

Tror du att massinvandringen är frivilligt och att de verkligen kommer hit enkom för bidragssystemet?
Lämna släkt, vänner, allt BARA för att leva som bidragstagare?
Hade USA inte rört om i öst hade folk inte känt något behov av att fly landet. Även om det inte är krig så är det korrupta regeringar som sitter där , mycket ofta tack vare USA. Där frihet lyser med sin frånvaro. Bara detta är skäl att fly landet.

Jag skiter i vad Göran säger. Det där är vad jag själv kommit fram till. Läs lite historia och granska nyheter kritiskt, och inte bara svenska vinklade nyheter. Så lovar jag att du kommer fram till samma slutsats.
Citera
2010-12-12, 00:00
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adored
Haha det var min första reaktion. Jag hoppas innerstadsfolket är nöjda nu. Där röstade väl omkring 97% för att vi ska ha detta på våra gator.

Jag bl a.

Jag rösta på moderaterna för jag trodde dom skulle fixa jobb.

Så blev det inte.

Dom tvingar en att söka jobb annars blir det straff.

Demokrati är ett skämt.

Sd 2014...
Citera
2010-12-12, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Field
Grattis Sverige.

Alla som inte röstar på Sverigedemokraterna nästa val röstar för att sådant här skall ske, hoppas ni är nöjda.

Dags att flytta.

Nej!

Vi måste gruppera oss nu, hög tid att gå in i en enad frontzon!
Ta fram våra "underjordiska" soldater som e redo att gå ut och försvara fosterlandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in