2010-12-11, 00:18
Medlem
nda sen jag skaffade W7 fr jag inte igng ngra spel. De jag har testat hittills r GTA: San Andreas, Mirror's Edge och TrackMania Nations. Vad som hnder r att nr jag dubbelklickat p spelet s rullar musen i ett par sekunder sen slutar den med det och inget hnder. Nr jag sen kollar Task Managern s str det under Processes-fliken att spelet i frga r igng.

Vad r i s fall problemet? Kan det vara mitt antivirus-program som blockerar? Har nn annan haft samma problem?

Jag har ven testat att kra programmen som administratr.
Citera
2010-12-11, 00:21
Medlem
Gotenkss avatar
Har du installerat drivers till ditt grafikkort? Och provat installera directx manuelt?
Citera
2010-12-11, 00:22
Medlem
Fire-s avatar
Testat kra spelen i kompatibilitets lge fr Windows XP (Service pack 2 eller 3)?
Citera
2010-12-11, 01:14
Medlem
Resolutios avatar
Windos 7 r verkligen ingen spel OS. Vissa spel fr man igng andra inte. Sk p google o skriv : "spelets namn" windows 7

Om det finns lsningar finns det p google. Om inte s kan du testa dig fram genom att hgerklicka p spelikonen o ge spelet admin rttigheter o ven klicka i ngr rutor som grafikskertlge osv. Om inte det funkar, terstll som det va o prva igen. Sen efter det s fr du ge upp.

Om det r Starcraft du vill ha igng utan att grafiken fackar s mste du ppna desktop bakgrounds rutan o sen starta spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in