2010-12-11, 01:57
Medlem
mr.rand00ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Jag har själv åkt på fyrtal i K mot fyrtal i A på SvS.

Ja, det är väl ingen omöjlighet? Om det händer en gång behöver inte kortleken vara riggad?
Citera
2010-12-11, 15:06
Medlem
fulltilt är ju fyrtalens hemmaort,typ varannan session jag spelar på fulltilt så ser jag 2-3 fyrtal.det roliga är att jag lirar alltid samtidigt på stars,och där dyker dom aldrig upp..ännu ett bevis på att skiten är super riggad
Citera
2010-12-11, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av davve123
fulltilt är ju fyrtalens hemmaort,typ varannan session jag spelar på fulltilt så ser jag 2-3 fyrtal.det roliga är att jag lirar alltid samtidigt på stars,och där dyker dom aldrig upp..ännu ett bevis på att skiten är super riggad
Eftersom du förlorar bara mot triss på stars? Jag har förövrigt bara sett fyrtal tre gånger, två X när jag lira stud hi/lo och den tredje när Abe Mousseri lirade stud (på full tilt dvs).

edit: Kan lägga en prop bet mot dig om du samplar all din handhistorik att du inte kommer se fyrtal på nästa 12k händer. PLO och O8 räknas inte. Självklart vill jag ha odds också!
Senast redigerad av boonting 2010-12-11 kl. 15:21.
Citera
2010-12-11, 15:39
Medlem
Melongrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Eftersom du förlorar bara mot triss på stars? Jag har förövrigt bara sett fyrtal tre gånger, två X när jag lira stud hi/lo och den tredje när Abe Mousseri lirade stud (på full tilt dvs).

edit: Kan lägga en prop bet mot dig om du samplar all din handhistorik att du inte kommer se fyrtal på nästa 12k händer. PLO och O8 räknas inte. Självklart vill jag ha odds också!

Haha fan vad scary, satt precis och tänkte att det vore kul om någon gjorde något liknande eftersom de flesta som skriker "blabla riggat" lär inte kunna backa upp det.

Tveksamt att du kommer få någon action, men för de som stöter på detta varannan session är detta ett guldläge för haha
Citera
2010-12-11, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.rand00m
Ja, det är väl ingen omöjlighet? Om det händer en gång behöver inte kortleken vara riggad?

Tror inte på svs-riggen men roligt att jag kunde hälla vatten på TS kvarn med min erfarenhet.
Citera
2010-12-11, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melongrass
Haha fan vad scary, satt precis och tänkte att det vore kul om någon gjorde något liknande eftersom de flesta som skriker "blabla riggat" lär inte kunna backa upp det.

Tveksamt att du kommer få någon action, men för de som stöter på detta varannan session är detta ett guldläge för haha
Ja, om det blir en stor summa dock lär hero syna på alla parade bräden för att få in vinsten ^^
Citera
2010-12-12, 13:18
Medlem
Provoceros avatar
Var hittar man de sämsta Omaha-spelarna?
Citera
2010-12-12, 13:19
Medlem
Provoceros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davve123
Snackar du om Hold'em?
Citera
2010-12-12, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Provocero
Power Poker tror jag ska locka en hel kassa omaha-spelare. Läste att Zigmund spelar micro nån gång om året och eftersom alla gick in med kassa händer valda han att flippa sin stack med typ en stor del av sin range. +Att dagen Zigmund spelar 0.5/1$ är PLO-borden fiskparadiset, bara att ha tålamod nog så vinner du ett par inköp +ett par till X 3.

edit: det är idag tydligen
Senast redigerad av boonting 2010-12-12 kl. 14:19.
Citera
2010-12-12, 14:33
Medlem
Provoceros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Power Poker tror jag ska locka en hel kassa omaha-spelare. Läste att Zigmund spelar micro nån gång om året och eftersom alla gick in med kassa händer valda han att flippa sin stack med typ en stor del av sin range. +Att dagen Zigmund spelar 0.5/1$ är PLO-borden fiskparadiset, bara att ha tålamod nog så vinner du ett par inköp +ett par till X 3.

edit: det är idag tydligen
Tack för tipset!
Citera
2010-12-12, 15:38
Medlem
TheDoktorKams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocero

det är helt klart ongame klienten tycker jag, sjukt dåliga omahaspelare där även på högre nivåer!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in