2010-12-09, 19:20
Bannlyst
hej hej alla glada.. hur mår ni?

jag tänkte bara fråga hur man får data bakgrunds bilden lite mindre suddig.. finns det något program för sånt? för att ni ska förstå vad jag menar så finns en bild hära..

http://img42.imageshack.us/f/namnlsb0.jpg/

jag har windows vista och en samsung data skärm om de är till någon hjälp..

jätte tacksam för svar..

många varma kramar.. natur-och-myror
2010-12-09, 19:22
Medlem
Damnstraights avatar
Jag känner mig osäker på om du trollar eller inte, men om du är seriös kan jag meddela att bilden har för låg upplösning. Den blir inte bättre, tyvärr.
2010-12-09, 19:24
Medlem
mygans avatar
som han ovan skrev, det existerar inte program som på CSI-serierna vad jag vet, man kan lixom inte få fram pixlar som inte fanns där tidigare
2010-12-09, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Damnstraight
Jag känner mig osäker på om du trollar eller inte, men om du är seriös kan jag meddela att bilden har för låg upplösning. Den blir inte bättre, tyvärr.

ååh.. är du helt säker? jag vill gärna ha den bilden.. finns de inget program eller så som gör att bilden blir mindre suddig då?
2010-12-09, 19:25
Medlem
Herrtrosas avatar
Hej, myran! Vi är många som har saknat dig och dina tokigheter

Vad jag vet kan du inte göra så mycket åt bilden. Försök finna samma bild av högre upplösning eller finn dig en annan bild.

Fina myror på skrivbordet förresten!
2010-12-09, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herrtrosa
Hej, myran! Vi är många som har saknat dig och dina tokigheter

Vad jag vet kan du inte göra så mycket åt bilden. Försök finna samma bild av högre upplösning eller finn dig en annan bild.

Fina myror på skrivbordet förresten!

hej.. vet du vart ja hittar samma bild fast bättre? hehe ja myrorna på skrivbordet.. tack för att du påminde mig om de.. ja måste sätta in dom i rätt mapp så dom inte försvinner..
2010-12-09, 19:33
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Dock då i fel forumsdel. Använd dom befintliga trådarna som finns under forumsgrenen -> Grafisk formgivning

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in