jag tänkte bara fråga hur man får data bakgrunds bilden lite mindre suddig.. finns det något program för sånt? för att ni ska förstå vad jag menar så finns en bild hära..
Jag känner mig osäker på om du trollar eller inte, men om du är seriös kan jag meddela att bilden har för låg upplösning. Den blir inte bättre, tyvärr.
Jag känner mig osäker på om du trollar eller inte, men om du är seriös kan jag meddela att bilden har för låg upplösning. Den blir inte bättre, tyvärr.
ååh.. är du helt säker? jag vill gärna ha den bilden.. finns de inget program eller så som gör att bilden blir mindre suddig då?
Hej, myran! Vi är många som har saknat dig och dina tokigheter
Vad jag vet kan du inte göra så mycket åt bilden. Försök finna samma bild av högre upplösning eller finn dig en annan bild.
Fina myror på skrivbordet förresten!
hej.. vet du vart ja hittar samma bild fast bättre? hehe ja myrorna på skrivbordet.. tack för att du påminde mig om de.. ja måste sätta in dom i rätt mapp så dom inte försvinner..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!