Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Då tycker jag du skall läsa regel 0.06
jo, jag har läst den, och jag förklarade varför jag tycker det var en dum regel. en annan anledning varför det ofta är bättre att ta upp sånt i tråden istället för i PM är så att andra i tråden förutom moderatorn förstod att han/hon gjorde fel. det vore bättre om modsen bara skulle dyka upp om det finns folk som snackar om något olagligt. det skulle spara mycket arbete för modsen också, så att de inte behöver flytta trådar i onödan, bara för att de ska ha något att göra.
Citat:
Dessutom har denna diskussion varit uppe tidigare om regel 0.06. Men klart du ansåg ju att det var viktigare att starta nya trådar
bra att du förstod lite av det jag skrev. klart man ska starta nya trådar. vem vill läsa gammalt skräp? tidningar skriver också samma saker ofta, men det betyder inte att folk kunde lika gärna läsa 5 år gamla tidningar. det mesta som skrivs på flashback har redan tagits upp innan, kanske dags att lägga ned några subforum, så att folk kan bara använda sökfunktionen för att få deras 'svar'?
Citat:
i stället för att söka och bli informerad om varör inlägg blir raderad som gnäller (ja visst ja lägger åsikt hette det ja) på modåtgärder.
gnäll inte så mycket nu. jag bara skrev mina åsikter, du behöver inte ta dom så allvarligt.