Citat:
Ursprungligen postat av DXman
skulle vilja säga att det är en av dom tråkigaste sporterna o se på, bor i stockholm och brukar gå förbi en idrottsanläggning och se tjockisarna spela... för det första, innan varje spel sätts igång så ska det snackas taktik i 3 minuter, sen ställa upp laget. spela 10sekunder sen avblåst, och taktik i 2minuter igen. osv osv. + att nästan alla e överviktiga
TS, här har du en av de vanligaste anledningarna. Folk har ingen koll på sporten.

Det är helt enkelt för avancerat för att gemene man skall fatta, och fattar man inget så är det sällan intressant. Amerikaner är ju inte smartare tänker du då, ne precis, men de har en kultur som inte vi har där man lär sig sporten. Det är inte svårare än att man sätter sig in i spelet och reglerna och kollar matcher så börjar man snabbt skaffa sig en uppfattning om vad som händer.
Till killen jag citerade ovan; då är det jag å mina lagkamrater du brukar se. Kan nog sätta pengar på att de flesta i laget är mer rippade än dig.

De enda som är tjockisar är de i linjen. Men det vet du ju inte vad det är.. jävla foliehatt..