Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-05, 23:59
Medlem
sebbex2xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moot
Jag ser mig själv som en god medmänniska då jag är trevlig och hjälpsam. Dock är jag ingen idiot eller övergenerös. Hadde en mp3-spelare innan, och lämnade tillbaka den iPod jag hittade. Samma gäller om jag hittar ett headset eller ngt annat jag har. Hittar jag däremot en MacBook Air kommer jag absolut inte lämna tillbaka den. Vad tjänar jag på det? Tappar man bort en sådan dyr pryl får man skylla sig själv.

OnT; Ladda ner Snow Leopard och ominstallera. Kan dock bli ett helvetiskt problem för Air har ingen optisk enhet (dvs cd-läsare). Hur man gör vet jag icke, har hört att man från en annan Mac kan boota och installera, men inte säker.

enklaste är, osm nämnt, att skapa ett nytt admin-konto och ta bort det gamla. Har den förra användaren låst kontopanelen är du dock fucked eftersom man måste ange lösenord för att genomföra ändringar.

Men vad menar du med "hittar"? Brukar du hitta MacBooks efter gatan?
Citera
2010-12-06, 00:13
Medlem
Andasnus avatar
Jag tycker som Dr. Tinnitus, tänk dig bara in i situationen att du på ett eller annat sätt råkar bli av med en sådan dyr grej? Om du verkligen verkligen tänker efter och kan känna något överhuvud taget så skulle du lämna tebax den.

OnT: Så vet jag inte utan ville bara morala mig
Senast redigerad av Andasnu 2010-12-06 kl. 00:13. Anledning: Stavar som en kratta
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in