2010-12-04, 20:56
Bannlyst
windows media player dyker inte upp när man klickar på en låt. just nu använvder jag vlc istället, och det funkar utmärkt. varför funkar inte windows media player ? det har vart så i snart 4 månader. den funkar inte just på mitt användar konto på datorn, men på de andra konton så funkar dom som de ska
Citera
2010-12-04, 20:59
Medlem
CEBZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raisedfuck
windows media player dyker inte upp när man klickar på en låt. just nu använvder jag vlc istället, och det funkar utmärkt. varför funkar inte windows media player ? det har vart så i snart 4 månader. den funkar inte just på mitt användar konto på datorn, men på de andra konton så funkar dom som de ska
Jag skulle starkt rekommendera Spotify istället för wmp och vlc, ang. musik haha
Citera
2010-12-04, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CEBZ
Jag skulle starkt rekommendera Spotify istället för wmp och vlc, ang. musik haha

kanske det, vill endå ha windows media player
Citera
2010-12-04, 21:06
Medlem
CEBZs avatar
Citat:
kanske det, vill endå ha windows media player
Ditt val. Men kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt problem. Såvida du inte testad att högerklicka på låten och väjla "Öppna med" - "WMP"? Kanske det är så att VLC är bestämt som standardprogrammet typ?
Citera
2010-12-04, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CEBZ
Ditt val. Men kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt problem. Såvida du inte testad att högerklicka på låten och väjla "Öppna med" - "WMP"? Kanske det är så att VLC är bestämt som standardprogrammet typ?

heh oj, nu funkade det. innan när jag ändrade till windows startprogram så kom det inte fram något när man klickade på en låt. men nu när jag tog tillbaka windows media player som standardprogram så funkade det. hehe tack för hjälpen trodde inte de skulle funka
Citera
2010-12-04, 21:12
Medlem
CEBZs avatar
Citat:
heh oj, nu funkade det. innan när jag ändrade till windows startprogram så kom det inte fram något när man klickade på en låt. men nu när jag tog tillbaka windows media player som standardprogram så funkade det. hehe tack för hjälpen trodde inte de skulle funka
Haha aja skönt att det löste sig!
Citera
2010-12-04, 22:21
Medlem
Rainst0rms avatar
Är inte wmp10 riktigt gammalt? Har för mig att åtminstone version 12 finns ute.
Citera
2010-12-05, 00:59
Medlem
sungads avatar
Ju,fast den är fortfarande lika dålig som 7,8 osv! VLC eller JetAudio bästa musikspelare
Citera
2010-12-05, 01:32
Medlem
Run3s avatar
Foobar2000 är annars en trevlig musikspelare. VLC tycker jag lämpar sig bäst till film, även om det funkar fint till musik också.
Citera
2010-12-05, 01:41
Medlem
sungads avatar
Tycker att foobar är ganska komlicerat.
Brukar använda Classic media player när jag kollar på film
Citera
2010-12-05, 21:00
Medlem
Nujabezs avatar
Men förfan folks!

Winamp & Classic Skin! http://www.winamp.com/