2010-12-16, 22:42
Medlem
Ingen som vill göra ett jultema? En Flashback-logo med lite snö och glitter samt en mörk bakgrund med vit text? :P
Citera
2011-12-26, 20:29
Medlem
MrVisstos avatar
Inget jultema i år heller!?

Hade varit nice med lite fler nya!
Citera
2011-12-29, 22:16
Medlem
en kopp kaffes avatar
Jag hade gärna sett ett nytt enkelt tema. Använder för närvarande Klean, men jag tycker det är lite plottrigt. Skippa alla fula borders och gör det röda toppfältet mindre ögonstickande. Det är mitt förslag. Vore fint om man kunde ladda upp en egen CSS-fil, det borde väl inte utgöra någon säkerhetsrisk?
Citera
2011-12-29, 22:23
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en kopp kaffe
Jag hade gärna sett ett nytt enkelt tema. Använder för närvarande Klean, men jag tycker det är lite plottrigt. Skippa alla fula borders och gör det röda toppfältet mindre ögonstickande. Det är mitt förslag. Vore fint om man kunde ladda upp en egen CSS-fil, det borde väl inte utgöra någon säkerhetsrisk?
Fast då kan du väl lika gärna göra ett eget tema och köra lokalt med stylish?
Och dessutom dela med dig genom att ladda upp temat. här
Citera
2011-12-29, 22:34
Medlem
en kopp kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Fast då kan du väl lika gärna göra ett eget tema och köra lokalt med stylish?
Och dessutom dela med dig genom att ladda upp temat. här

Jag försöker undvika tredjepartsprogram och det här med custom CSS finns inte i Safari. Men nu fick jag göra ett undantag. Provkör din CSS as we speak Tack!
Citera
2012-01-11, 21:51
Medlem
en kopp kaffes avatar
Satte ihop en CSS, trots att jag är total noob. Blev rätt okej i alla fall. Skulle vilja få bort alla grå ramar och kanske ersätta dem med tunna och grå linjer i trådindex.

Funkar bra med Klean.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in