Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-24, 08:47
Medlem
Det står bara loggas ut när jag stänger av datorn men det händer aldrig nånting?

Min dator hade stått i viloläge i ett dygn, kan det ha nått med det att göra? Nu har den vart avstängd över natten, men var då tvungen att stänga av den på on/off knappen. när jag sen startade den imorse var det samma problem..

När jag sen kommer in i datorn så kan jag inte starta explorer, aktivitetshanteraren, vissa andra program, men jag kan starta mina dokument och liknande.. igårkväll så startade jag om flera gånger, och vissa gånger funkade internet men oftast inte och jag kunde heller inte starta nätverk..
då är det inte fel på mit internet eftersom jag har trådlöst och jag var uppkopplad mot det i min iphone så det va inga problem..

åhh vad är fel?

jag tror inte att det är nått virus på datorn pga att jag har sökt igenom med 2 virusprogram och det visar inget, och ett som är på hela tiden och det har heller inte sagt nått??

snälla hjälp mig, blir galen, måste jobba med datorn ikväll
Senast redigerad av carolina86 2010-11-24 kl. 08:50.
Citera
2010-11-24, 08:56
Medlem
Lolzw00ts avatar
Kanske inte världens bästa alternativ, men du kan alltid hålla inne stäng-av-knappen, då slocknar datorn helt.
Citera
2010-11-24, 08:58
Medlem
det har jag gjort när jag vill få den avstängd.. men jag vill ju reda ut problemet, och programmen som inte går att öppna..
Citera
2010-11-24, 09:05
Medlem
Lolzw00ts avatar
Ingen aning.. Testa ring kundtjänst. Det kanske är något fel på hårddisken.
Citera
2010-11-24, 14:49
Medlem
Kattolfs avatar
Testa att göra en systemåterställning till en tidpunkt innan problemet började visa sig.
Citera
2010-11-24, 19:18
Medlem
Kan inte öppna systemåterställning...
Citera
2010-11-25, 01:22
Medlem
Kattolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina86
Kan inte öppna systemåterställning...
Även i felsäkert läge?
Citera
2010-11-25, 09:23
Medlem
har återställt hela datorn, eller va det heter, enda utvägen men nu funkar den ju iaf
Citera
2010-11-25, 15:20
Medlem
Kattolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina86
har återställt hela datorn, eller va det heter, enda utvägen men nu funkar den ju iaf
Bra de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in