2010-11-23, 14:23
Bannlyst
Hejsan!

Precis som rubriken säger så undrar jag ifall man kan lägga en logga i ett hörn som rullar över alla bilder och självklart hur man gör det.

Oerhört tacksam för svar.

Mvh guldmunken
Citera
2010-11-23, 14:39
Medlem
först väljer du vilken video du vill ha, lägger in den i projekt delen inne i imovie. letar reda på din bild du vill ha rullandes i filmen, drar den till där du vill att den ska börja dyka upp, väljer "bild i bild", som betyder att du kommer ha bilden i filmen. sen när du har gjort det, kommer du se bilden, ovanför din video i projekt-panelen, då drar du bara i ena änden o markerar hur länge du vill ha bilden ifråga. lätt som en plätt.
Citera
2010-11-23, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av monchichis
först väljer du vilken video du vill ha, lägger in den i projekt delen inne i imovie. letar reda på din bild du vill ha rullandes i filmen, drar den till där du vill att den ska börja dyka upp, väljer "bild i bild", som betyder att du kommer ha bilden i filmen. sen när du har gjort det, kommer du se bilden, ovanför din video i projekt-panelen, då drar du bara i ena änden o markerar hur länge du vill ha bilden ifråga. lätt som en plätt.

Det är ett bildspel jag grejar med, det var därför det något kändes fel och jag letade och letade efter det du beskrev.

Du har ingen aning om hur det fungerar i bildspel? Eller ska jag exportera filmen, lägga in den som ett filmklipp i imovie och sedan göra so
Du säger?

MVh
Citera
2010-11-23, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killscreen
Det är ett bildspel jag grejar med, det var därför det något kändes fel och jag letade och letade efter det du beskrev.

Du har ingen aning om hur det fungerar i bildspel? Eller ska jag exportera filmen, lägga in den som ett filmklipp i imovie och sedan göra so
Du säger?

MVh

ja, det är så man får göra. vet inget annat sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in