.......När det enda sexet du får är via våldtäkt
.......När din mamma använder din rakapparat
.......När du har 22 syskon och 153 kusiner
.......När du jobbar på en pizzeria .......När du tycker att hedersmord är helt okej
... du tänker "en dag vill jag ha lika yvig mustasch som mamma".
... du som 25åring "inte jobbat" en dag i ditt liv och likväl glider runt i en splitter ny turkmerca.
... du borde vända på klacken och åka tillbaka till det sönderbombade grottlandet du kom från.
... du gör skitgod pizza till mig fastän jag lätt skulle sätta en kulhammare i fontanellen på dig om jag kom undan med det.
...när du lyckligt visslandes efter din första dejt kommer hem och slänger av dig din vackraste kjol och tänder ljuset bara för att upptäcka att din pappa, farfar, och dina bröder har brutit sig in hos dig och slagit sönder alla dina saker och lämnat ett stort jävla oxhuvud på golvet och målat "enshalla" i blod på vägen
...när du gör karriär på innerstadskrogarna genom att skämta om ditt ursprung och om hur tokigt det är att vara invandrare
..när man kör omkring i en sunkig bil i 4-5 dagar utan att sova för att leta efter en laserman eller dylikt för att sedan göra kaoz med honom
..när man klipper toung och ören
..när man är större än polisen
När du hör någon vuxen medelklassig typ, t ex lärare eller kurator, nämna namnet P DIDDY i din närhet för att få kontakt med dej och för att visa de minsann hänger med i FÖRORTSUNGDOMARS KULTURYTTRINGAR
När du har ett litet strassörhänge i örat.
När du inte får som du vill kallar du personen för rasist.
Senast redigerad av flygandeflax 2010-11-19 kl. 09:23.
Anledning: stavfel och innehållsfel
- När du blir vitpixlad i Aftonhoran trots att du har våldtagit mest i världen.
- När du kan slå ihjäl pensionärer på en parkering och få lika långt straff som en riktig svensk får
för en rattfylla. Det är ju du som är offret..
- När du får skadestånd för att du vägrar ta i hand med din potentiella chef.
- När du blir "kränkt" för precis allt. Och får skadestånd för det.
- När hälften av din släkts IQ är så låg att de klassas som efterblivna. (Se Somalier)
- När du får hjälp av en snäll svennetant att rösta på sossarna.
- När din näsa utgör en stor, konstig del av ditt ansikte. Du får den naturligtvis opererad gratis på
svenska skattebetalares bekostnad, detta då du känner dig kränkt av din stora näsa. Sen får du
skadestånd för att du inte blev nöjd med operationen.
- När du får mardrömmar då du av misstag ser din mamma utan burka. Hon var hårigare på ryggen
än din pappa.
- När du och ditt coola kompisgäng säljer din efterblivna 12 åriga syster till era landsmän. Flickan blir hårt knullad av ett hundratal män, och ni får in stålar som ni köper sunkiga BMW för. Ni får naturligtvis inget straff då ni känner er kränkta av något.
- När du som man får din sexuella debut med en annan man i din släkt, eller med ett djur.
- När du som tonårstjej är rädd för att gå ut på balkonger.