2010-11-19, 14:24
Medlem
Sociopats avatar
... när du kan skratta åt okunskapen och bristen på humor i den här tråden

2010-11-19, 14:27
Medlem
flygandeflaxs avatar
När din mellanstadielärare alltid ville pracka på dej Nasreddin Hodja-historier när du skulle välja en bok att läsa.
2010-11-19, 14:28
Medlem
Lazios avatar
När din mamma är utklädd till påskkärring året om.
2010-11-19, 14:31
Medlem
När du har rakat mönster i håret.

Citat:
Ursprungligen postat av Gee_
Som blatte hade jag hoppats att ni svenskar faktiskt skulle komma med roliga saker som stämmer..
Men blev besviken när jag läste igenom, ni har faktiskt inte så bra koll på oss blattar trots allt.
Är ju mest fördomar, och nästan alla på förstasidan har jag upplevt stämt på iallafall någon. Vissa på väldigt många (parabol på balkongen t.ex. )

EDIT: efter att ha läst förstasidan en gång till tar jag tillbaka det där.
Senast redigerad av Mr.Dee 2010-11-19 kl. 14:34.
2010-11-19, 14:33
Medlem
...du har ingen spegelbild
2010-11-19, 14:35
Medlem
Ipwns avatar
När man tar alla svennefittors blonda gussar och baazzzar dem i tvåan då får man fet respekt och vet att man e tung blatte!
2010-11-19, 14:38
Medlem
Lazios avatar
När man blir nekad på krogen, vakten säger att det är 23 var på man svarar med leg, var på vakten släpper in fyra och säger att det är fullt.
2010-11-19, 14:39
Medlem
cschrilles avatar
... du röstar på SD i tron om att du röstar på S.
2010-11-19, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PsykoBob
.......När det enda sexet du får är via våldtäkt
.......När din mamma använder din rakapparat
.......När du har 22 syskon och 153 kusiner
.......När du jobbar på en pizzeria
.......När du tycker att hedersmord är helt okej

Kul tråd måste jag säga

Detta var de bästa punkterna
2010-11-19, 14:41
Bannlyst
...Du inte har någon framtid och därav ingenting att förlora.
...Du inte kan tänka logiskt utan låter dina djuriska instinkter styra din vardag.
...Du bajsar/kissar i din egna trappuppgång.
...Hatar landet som höjde din levnadsstandard med 10000%.
2010-11-19, 14:42
Medlem
tuss-i-lagos avatar
... Du driver ett fullt "vitt" kebabhak tillsammans med din fru som har öppet till 3 på natten varje dag. Ni är de enda två som jobbar där i skift.
... När högljudda smygrassar skämtar olämpligt och kränkande precis utanför luckan till ditt kebabhak så låter du dem vara (hände på nyår förra året).
... När din iver för en klassresa och prestige gör att du pluggar hårdare än någon jämnårig svensk samtidigt som du jobbar extra. Du pluggar sen ännu hårdare något svårt på universitet och gör efter det en strålande karriär inom ditt valda område, trots att din bakgrund ger dig nackdelar på arbetsplatsen.
... När du är den första misstänkta när ett brott begåtts i ditt hus eller på din arbetsplats.
... När du jobbar upp mot 16 timmar per dag för att försörja din familj OCH hjälpa till för familj och släktingar som har det svårt i hemlandet.
Senast redigerad av tuss-i-lago 2010-11-19 kl. 14:49.
2010-11-19, 14:44
Medlem
eclpsNs avatar
... när du kallar andra smutsiga när det faktiskt är du som är smutsig.
... när du vandaliserar på stan eller i byggnader för att få respekt av dina polare och av svenskar fast du i själva verket bygger upp fördomar om alla andra blattar.
... när du säger att Sverige är ett pissland för att du har för lite pengar, men tänker aldrig på att skaffa ett lagligt jobb.
... när du bara är så allmänt dum i huvudet så att du tror att du uppskattas i samhället, fast alla bara tycker du är irriterande (ja, brudarna också. De tänder inte på folk som beter sig som gorillor)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in