2020-10-10, 08:06
Bannlyst
Är de som varje år vid den här på året ondgör sig över att Lisa Läckberg inte får Nobelpriset i litteratur? Eller är det några andra?
Citera
2020-10-10, 08:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Hur stor och dyr TV måste man ha för att inte vara WT?

Hur dyrare TV desto mer WT. Det är väldig WT att låta TVn ta så mycket tid av sitt liv.
Citera
2020-10-10, 08:13
Bannlyst
Så enligt dej är jag alltså WT. Jag skulle nog vilja påstå att rösta man på VPK / S då är verkligen WT.

- Har gjort lumpen som brandman på F18, för man ville inte bära vapen, det var hemskt. Riktig WT
- Har aktiv inom terrorist organstioner som plogbils rörelse som vill slå sönder Viggen plan till plogbilar WT
- Vad medlem i FNL under 70 talet och protesterade emot Nixon när dom försökte befria Vietnam ifrån onda mördar kommunister. WT
- Var aktiv KGB / Stasi agent innan muren föll. WT
- Tycker SvD är kalle Anka, däremot läser man skräp tidningar som ETC, Aftonbladet och lyssnar på propaganda ifrån SVT / SR . WT
- Gå ut och demonstrera på 1 Maj även när vi har en sosse regering vid makten. Det är en ju tradition. WT
- Vill ta emot fler flyktingar. Både WT och Röd nacke.

Citat:
Ursprungligen postat av entomenisse
Några drag jag observerat bland white trash.

Energidrycker, coca cola etc. - Check
Svårt att uttrycka sig i tal och skrift. -Check
Sällan eftergymnasial utbildning - Check
Oftast svårt att hålla i pengar. I slutet av månaden är pengarna slut, konsumerar när det är lönehelg. -Check
Gillar billy och leif, Brolle, ultima thule. Vikingarock. - Check ( Gillar även Elvis Presley och kizz m fl )
Läser inte böcker. - Check
Bilintresse - Kan se skillnad på en volvo 145 och 245. Det du.
Röstar på Alternativ för sverige / SD i kombination med att gilla dessa på Facebook. -Check
Kosten består huvudsakligen av snabbmat, halvfabrikat, billigare charkprodukter. - Räknas Thaimat till snabb mat?
Coca cola dricks till varje måltid - Check

Senast redigerad av JosephMcCarthy 2020-10-10 kl. 08:22.
Citera
2020-10-10, 13:02
Medlem
När man bär ögonbrynspiercing.
När man bär "mjukisbyxor" utanför bostaden.
När man bär skateskor.
Citera
2020-10-10, 17:11
Medlem
JojjeMeduzas avatar
När man handlar på Gekås i Ullared
Citera
2020-10-12, 18:04
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
Hur dyrare TV desto mer WT. Det är väldig WT att låta TVn ta så mycket tid av sitt liv.

Skulle snarast säga att största möjliga tv för lägsta möjliga pris är WT. Helst inte över 100 kr/tum i dagsläget. Anser att 65 tums Andersson tv:n för 5990 kr har minst lika bra bild som en LG OLED för fem gånger den summan. Idiotjävlar!
Citera
2020-10-12, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Skulle snarast säga att största möjliga tv för lägsta möjliga pris är WT. Helst inte över 100 kr/tum i dagsläget. Anser att 65 tums Andersson tv:n för 5990 kr har minst lika bra bild som en LG OLED för fem gånger den summan. Idiotjävlar!

Bero på vem och vad man skall ha TVn till. Andersson är ett väldig dålig märke, det är kina skräp som har fått label på sej bara.
Citera
2020-10-12, 20:33
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Bero på vem och vad man skall ha TVn till. Andersson är ett väldig dålig märke, det är kina skräp som har fått label på sej bara.

Kanske jag var otydlig; vad jag ville ha sagt var att WT tycker att Andersson budget-skräp LCD är lika bra som en premium OLED för fem gånger pengarna. Själv har jag LG OLED.
Citera
2020-10-12, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Kanske jag var otydlig; vad jag ville ha sagt var att WT tycker att Andersson budget-skräp LCD är lika bra som en premium OLED för fem gånger pengarna. Själv har jag LG OLED.

Det är den inte.. Sedan är jag väl skeptisk LG, den har väl inte Android som os.
Citera
2020-10-12, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Är de som varje år vid den här på året ondgör sig över att Lisa Läckberg inte får Nobelpriset i litteratur? Eller är det några andra?

Astrid Lindgren.
Citera
2020-10-12, 20:45
Medlem
anomaligns avatar
Senast redigerad av anomalign 2020-10-12 kl. 20:47.
Citera
2020-10-12, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiskan95
Eller hyreskåk 1-plan 😉
Okej. Låter som nåt radhus. Men ni har förmodligen rätt. Jag befarar att jag också kvalar in som WT tyvärr och har erfarenhet av flervånings hyreshus i miljonprogrammet.

Citat:
Det bero på vart du bort någonstans. Bor du i Grums så kostar en 1 plans villa inte särskilt mycket jämfört vad den kostar i Stockholm.

Det är sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in