Så enligt dej är jag alltså WT. Jag skulle nog vilja påstå att rösta man på VPK / S då är verkligen WT.
- Har gjort lumpen som brandman på F18, för man ville inte bära vapen, det var hemskt. Riktig WT
- Har aktiv inom terrorist organstioner som plogbils rörelse som vill slå sönder Viggen plan till plogbilar WT
- Vad medlem i FNL under 70 talet och protesterade emot Nixon när dom försökte befria Vietnam ifrån onda mördar kommunister. WT
- Var aktiv KGB / Stasi agent innan muren föll. WT
- Tycker SvD är kalle Anka, däremot läser man skräp tidningar som ETC, Aftonbladet och lyssnar på propaganda ifrån SVT / SR . WT
- Gå ut och demonstrera på 1 Maj även när vi har en sosse regering vid makten. Det är en ju tradition. WT
- Vill ta emot fler flyktingar. Både WT och Röd nacke.
Citat:
Ursprungligen postat av
entomenisse
Några drag jag observerat bland white trash.
Energidrycker, coca cola etc. - Check
Svårt att uttrycka sig i tal och skrift. -Check
Sällan eftergymnasial utbildning - Check
Oftast svårt att hålla i pengar. I slutet av månaden är pengarna slut, konsumerar när det är lönehelg. -Check
Gillar billy och leif, Brolle, ultima thule. Vikingarock. - Check ( Gillar även Elvis Presley och kizz m fl )
Läser inte böcker. - Check
Bilintresse - Kan se skillnad på en volvo 145 och 245. Det du.
Röstar på Alternativ för sverige / SD i kombination med att gilla dessa på Facebook. -Check
Kosten består huvudsakligen av snabbmat, halvfabrikat, billigare charkprodukter. - Räknas Thaimat till snabb mat?
Coca cola dricks till varje måltid - Check