2010-11-18, 16:00
Medlem
gammatrons avatar
Du vet att du är WT när du köper piratkopierade kläder med märkets namn/logga skrevet över hela bröstet.

Du vet att du är WT om du tycker invandrare är coola.
Citera
2010-11-18, 16:01
Bannlyst
Jag tycker hela den här bunten i den här tråden är en jävla bunt gnälliga losers. Låtsasintellektuella och som har behov att vissa att ni är bättre än andra som får mer uppmärksamhet. Men ni är inte bättre, och det är bevislingen ingen som vill ägna uppmärksmhet åt er - eftersom ni gnäller. Ni är avundsjuka, och antagligen ingenting som människor. Ni är de sanna loserna. Men vem fan ser er?
Citera
2010-11-18, 16:02
Medlem
Mattsson69s avatar
Tror folk har sugit ur den sista droppen om vad White trash verkligen står för .. Alla är WT idag om man läser efter era påhitt..
Citera
2010-11-18, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skandalf
If you can't spot the idiot in the group... you are probably the idiot.

Bara för att du inte tycker det e "så jävla wt", så tycker vi som står på andra sidan gatan och garvar åt dig det.

Haha, ja, förstår ju vad du menar. Jag menar typ gå till ICA i mjukis. Jag säger inte att jag brukar görat, men för mig är det verkligen inte så jävla farligt om WT't i kassan tycker jag ser WT ut.
Citera
2010-11-18, 16:05
Medlem
Zwens avatar
Man ska på gymnasiebalen så man går med mamma till Dressmann och köper sin första kostym som har en otroligt dålig passform, man får slips och skjorta på köpet och man vill va lite tuff så man väljer en röd skjorta och extremt bred svart slips sen så ställer man håret rakt upp för det är snyggt.. Sen köper man en cigarr i en vanlig kiosk och mousserande vin typ chapel hill, man får brorsan att skjutsa en till balen i sin amerikanare så man får en flashig entre.
Citera
Medlem
gammatrons avatar
Gå i mjukisar och handla på HM är väl ändå att ta i.
Citera
Medlem
flygandeflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilo
Jag tycker hela den här bunten i den här tråden är en jävla bunt gnälliga losers. Låtsasintellektuella och som har behov att vissa att ni är bättre än andra som får mer uppmärksamhet. Men ni är inte bättre, och det bevislingen ingen som vill ägna uppmärksmhet åt er - eftersom ni gnäller. Ni är avundsjuka, och antagligen ingenting som människor.

men alltså, det är en humortråd! det är överdrivet! snälla. jag är medveten om att jag själv inte är wt, utan övre medelklass, och jag har ägnat större delen av mitt åt att häckla min egen socialgrupp och allt tönteri och prestige som finns där. det FINNS ju olika skillnader i samhället och även om det är j-t tragiskt att vissa t ex har 8 barn och lever på soc bidrag eller att vissa är alkade så... ja, ibland måste man ju få skratta åt skiten. hela mänskligheten är komisk, såväl rika som fattiga. du skulle se mig gå loss på överklassen, då är jag inte nådig...
Citera
2010-11-18, 16:06
Medlem
medxnANDREWs avatar
Du jobbar 40 timmar i veckan på "bruke'" för att 1 gång per år kunna åka på charter resa 1 vecka med Gunnar, 70 och Ann-britt, 68 till Las palmas. Den enda resan du gör förutom till Las palmas är till Eckerö med dina grannar för att komma åt billig finsk öl och avnjuta en billig soppbuffé för 79:-.

Du har inge gymnasiebetyg utan gått en svarvutbildning -79 nere i "tropiska" Karlskoga som du senare hoppade av pga matematiken.

Du älskar Hockey..

btw.. jag hatar hockey så vare sig det är sant att man är wt om man gillar hockey eller inte så kände jag att jag var tvungen och klämma in det med..
Citera
2010-11-18, 16:07
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituation
Conny måste ju rimligen uttalas Konny. Tänker du Zonny? Har förvisso aldrig sett en sådan stavning men å andra sidan..
Zara, Zandra, Zanna, Zabrina...

Nae det var mer menat som ett skämt bara. Tänkte på namnet Sonny med ett S. Men att personen bara stavar det med C istället. Vilket i andra fall skulle uttalas Konny
Citera
2010-11-18, 16:09
Medlem
flygandeflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Tror folk har sugit ur den sista droppen om vad White trash verkligen står för .. Alla är WT idag om man läser efter era påhitt..

Nä, alla är inte WT. Jag skulle inte kala Sverker Olofsson, Jimmie Åkesson, Mona Sahlin, Carola, Martin Timell, Staffan Valdemar Holm, Per Nuder, Josef Fares, Jonas de Geer eller Kitty Jutbring för WT t ex. Och kan jag nog rada upp en miljon till...
Citera
2010-11-18, 16:10
Medlem
MüsliMannens avatar
Du vet att du är flashbackare när du använder uttrycket WT i tid och otid
Citera
2010-11-18, 16:11
Medlem
flygandeflaxs avatar
Bara för att Ja du har mjukisbyxor ibland och Ja du gillar Gudfadern så innebär det inte att du är WT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in