2019-01-20, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnytightlips
Du tror du är jordens salt fast du går på bidrag.

Du är WT om du svarar "Vaddå salt?" när nån använder det uttrycket.

Citat:
Ursprungligen postat av jorgenstorm99
När du grillar fiskpinnar! Såg ett inslag om det igår från femmans Ullared.

Well. Att titta på tv5, och speciellt att titta på ett tvprogram om ULLARED på tv5...

Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Tror att du röstar på sd fast du aldrig varit i en vallokal. Du har poströstat en gång genom att faxa en valsedel till SD trelleborg.

Du har en lastbilsplansh på dass

Du tror att sd kommer få 35 % eftersom alla du känner och alla på verkstan röstar på sd (till och med ”Nettan” på kontoret)

Och skriker om valfusk överallt sen...
Senast redigerad av Blerkfisken 2019-01-20 kl. 18:54.
Citera
2019-01-20, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blerkfisken
Du är WT om du svarar "Vaddå salt?" när nån använder det uttrycket.
Jag har aldrig hört det där uttrycket och jag är inte WT.
Citera
2019-01-20, 19:24
Medlem
Jag har hört att det är WT att gillar dansband, Ullared, åka på kryssning och husvagnssemester. Annars finns det ju många exempel; vara skild flera gånger och ha barn från olika relationer, bo i hyresrätt, ha begagnad bil, låg utbildning, leva på bidrag, klä sig i mjukisbyxor, gilla tatueringar, använda mycket smink, billiga smycken, vara överviktig, äta mycket skräpmat, röka, titta på dokusåpor, ha det rörigt hemma, vara dåligt insatt i samhället, ha dåligt ordförråd, ha flera hundar och en massa väggtexter.
Citera
2019-01-21, 09:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag har hört att det är WT att gillar dansband, Ullared, åka på kryssning och husvagnssemester. Annars finns det ju många exempel; vara skild flera gånger och ha barn från olika relationer, bo i hyresrätt, ha begagnad bil, låg utbildning, leva på bidrag, klä sig i mjukisbyxor, gilla tatueringar, använda mycket smink, billiga smycken, vara överviktig, äta mycket skräpmat, röka, titta på dokusåpor, ha det rörigt hemma, vara dåligt insatt i samhället, ha dåligt ordförråd, ha flera hundar och en massa väggtexter.

Mycket av det där är kulturella skillnaden mellan Stockholm och små städer. Husvagnar är populärt, många skaffa idag husbil. Dansband veckorna är Malung är jättepopulära.

WT :

-Du går i 1 Maj tåget varje år, bara för visa med S även när S vill införa marknadshyror.
-Du gnäller om monarkin och vill avskaffa kungahuset.
-Du tycker graffiti är konst och slåss för att kommunen skall införa lagliga graffiti väggar.
- Du har alltid rösta på Sossarna, även just i din kommun är sosse korruptionen groteskt.

Det är White Trash de luxe.
Citera
2019-01-22, 19:28
Medlem
Juristchefens avatar
...när du är sverigedemokrat och samtidigt misshandlar ditt modersmål å det grövsta.
Citera
2019-01-23, 16:34
Medlem
Chopmunken-Alvins avatar
* Du har skilt dig.
* Du har skilt dig trots att du har barn.
* Du har skaffat barn trots att du inte är gift.
* Du pratar om Aftonbladet och Expressen precis som att nån fortfarande läser sånt skit fortfarande.
* Du tycker det är betydligt enklare att se till att dina ungar får diagnoserna Aspergers, autism, ADHD och dylikt istället för att bara medge att det är du själv som lider av någon bokstavskombination.
* Du är för abort.
Citera
2019-01-23, 16:38
Medlem
Att åka på charter till Mallorca känns otroligt WT enligt mig. Kan tom sträcka mig till att Thailand blivit en WTs Mecka.
Citera
2019-01-23, 18:10
Medlem
flaess avatar
… När du som vuxen spelar Candy Crush Saga.

… När du äger en tatueringsmaskin för hemmabruk.

… När du har lagt 50 000 kronor på att tatuera sönder din kropp men inte begriper varför din ekonomi konstant är urusel.

... När du är kroniskt spelberoende.

... När du tycker att män som klär sig i kostym eller annan proper utstyrsel är "jävla fjollor!"

… När du med nöje lyssnar på hiphop (i synnerhet gangstarap) eller dansbandsmusik.
Senast redigerad av flaes 2019-01-23 kl. 18:18.
Citera
2019-01-27, 20:38
Medlem
Ratiospheres avatar
....när du argumenterar för att ett säsongsbesök i Ullared sparar pengar i längden (utan att tänka sig för vad omkostnader som t.ex. drivmedel och utemat gör åt totalsumman)
Citera
2019-02-12, 08:05
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Jag har aldrig hört det där uttrycket och jag är inte WT.

När du lallar på genom livet helt ovetande om att du är white trash.
Citera
2019-02-14, 05:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
När du är lesbisk och röstar på F! Även alla tillbehör som kommer med den sexuella läggningen samt politisk korrekthet. Dvs: Näsring, kort hår, onaturlig hårfärg, se ut som skit rent allmänt.

Du super ikapp med Gudrun Schyman
Du tycker tiggeri är fattigdom, man kan inte förbjuda fattigdom. WT åsikt.
Du tycker att straff rabatterna skall vara 1/3 av straffet. När man vet att slopade straff rabatter ger tryggare samhället. WT Åsikt
Du tycker att sverige skall ha öppna gränser. WT Åsikt.
Citera
2019-02-14, 05:30
Medlem
Du är tatuerad i ansiktet och har en son som du döpt till Lucifer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in